Junirosen skrev 2017-12-05 09:16:45 följande:
Jaa men exakt, jag har nästan varit tvungen att åka till akuten varje gång. Har till och med behövt opererats en gång då dom misstänkte att en av mina äggstockar hade slagit knut på sig själv, men som tur var det inte så.
Vad konstigt! Kanske är något supertidigt tecken då :)
Okej, vad jobbar du med? Jag håller på att plugga till Sjuksköterska är klar till sommaren så det är därför vi precis har börjat försöka för att jag vill hinna bli klar om man skulle ha tur att de skulle bli något nu dom första försöken. Vad skönt att få ha honom hemma mycket, det förstår jag att du tycker om :) Min kille har också eget, han jobbar däremot rätt mycket men det finns ändå många fördelar med att vara egen.
Usch... Ja, det är en hemsk smärta alltså. Jag tänkte bara där och då att jag skulle dö. Låter sjukt men den smärtan är inte i närheten av att bryta ett ben eller något. De har jag också gjort men de var ju en enkel smärta jämfört med cystorna...
Ja, alltså min mage är märklig idag. Sticker från och till och flytningarna mycket...
Är ju tror jag ÄL+4 ungefär.. Hm.. Spännande utveckling detta. Jag längtar så mycket.
Är det sant? Jag har precis samma dilemma som dig. Har ett vik här tills slutet av 2018 så hade varit så bra, så man får lite mammapeng med så man inte behöver leva på mannen helt haha..
Jag jobbar som kundansvarig. Pluggade faktiskt också till sjuksköterska i Lund ett halvår men hoppade av, var inte riktigt min grej tyvärr.