MammaTillAdrian skrev 2017-12-06 09:02:49 följande:
Ja, men precis. Exakt så vet jag att jag också skulle tänkt om vi hade hoppat över. Vi fick till det igår kväll också,som tur var, så nu har vi gjort vårt bästa! Haha
Jag har längtat efter barn sen jag var 20 och miste min första son, så här är det verkligen all in nu.
Ska bli kul att följas åt! Jag hoppas det går vägen för oss alla. :) Jag har en lite oregelbunden cykel på ca 33-37 dagar. Men det verkar som mensen alltid dyker upp 14 dagar efter äl.
Nja jag har inte direkt smärta vid äl, men en del andra känningar. Igår kände jag mig jätteuppblåst och hade ont i brösten. Idag känner jag absolut ingenting så nu antar jag att ägget har släppt. :)
Haha, vad bra!!
Jag har så ont vid ÄL så det fungerar inte alltid för oss att ha sex länge dessvärre.. Väldigt tradigt men bara den lille kommer är jag glad och då kan jag ha vilken smärta som helst
Åh, jag också... Jag längtar så mycket nu! Min sambo har varit lite från och till innan men nu är han verkligen också supertaggad och de är så kul...
Min mens är exakt på dagen varje månad, helt sjukt egentligen. Jag slutade med p-piller för 1 år sedan drygt och sen dess har den varit exakt på dagen utom en månad där jag tror min ägglossning hoppade över.
Jag har aldrig känt något i brösten.. Hmm.. Fast de gör jag inte när jag har mens heller. Igår kände jag stickningar, vet du vad de kan vara? Idag har jag bara molnvärk och känner mig uppblåst..