• Anonym (Snabb-bajsarn)

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

• Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)
  • Anonym (Poop)

Som du, 10 sekunder typ. Måste man sitta 20 min borde man nog se över sin kost. Är kvinna. Tror att män gillar att sitta på toaletten helt enkelt.

• Mariell8

Många sol sitter länge på toaletten har mobiltelefon med sig sol de sitter och pillar på.. då tar det längre tid att bo i färdig, även om själva bajsade/urinerander tar kort tid.

Sedan finns det de som behöver längre tid på sig av olika anledningar och det är helt normalt det med och inget man per automatik behöver se över sin kost för.

Varför är du så intresserad?

• Anonym (Snabb-bajsarn)
    Mariell8 skrev 2017-12-05 16:40:45 följande:

Många sol sitter länge på toaletten har mobiltelefon med sig sol de sitter och pillar på.. då tar det längre tid att bo i färdig, även om själva bajsade/urinerander tar kort tid.

Sedan finns det de som behöver längre tid på sig av olika anledningar och det är helt normalt det med och inget man per automatik behöver se över sin kost för.

Varför är du så intresserad?

Varför jag är intresserad är på grund av, som jag nämnde i inlägget, att killar blir så chockade över att jag bajsar så snabbt. De bajsar som sagt i 20 minuter minst, UTAN mobil. Därför ville jag veta om andra bajsar lika snabbt eller om det bara är jag. Samt om det är farligt.
  • Anonym (y)

Allt kommer ut på 10 sek eller mindre, men det tar en smärre evighet att torka, det är alltid bajs på pappret typ 15 torkningar senare, blir fan tokig! Hade det aldrig så förut, men allt gott varar inte...

• Anonym (...)

Några sekunder. Ibland när jag har problem (typ hård i magen) tar det ju lite längre tid men i regel tar det bara några sekunder, och det är ju det hälsosamma. Annars har man problem med magen.

• Anonym (mmm)

Du får ursäkta men en VUXEN människa behöver inte ta reda på hur länge andra är på toa! 

Man är väl där den tid man behöver och det kan vara olika olika gånger. Duh! 
    Jag är också snabb men ingen har nånsin frågat mig om det!

Admin; lägg tråden i sandlådan tycker jag. 

• Anonym (mmm)
    Anonym (Snabb-bajsarn) skrev 2017-12-05 16:47:46 följande:
    Varför jag är intresserad är på grund av, som jag nämnde i inlägget, att killar blir så chockade över att jag bajsar så snabbt. De bajsar som sagt i 20 minuter minst, UTAN mobil. Därför ville jag veta om andra bajsar lika snabbt eller om det bara är jag. Samt om det är farligt.
    Så hur skulle du göra om du fick svar att det var farligt? Sätta in en kork?
  • Anonym (Aloha)
    Anonym (Snabb-bajsarn) skrev 2017-12-05 16:47:46 följande:

Det är inte farligt att runka efter man skitit som dom flesta män gör! Nu förstår du varför det tar sån tid på toa!
  • Mannen08
    Anonym (y) skrev 2017-12-05 16:51:11 följande:

Allt kommer ut på 10 sek eller mindre, men det tar en smärre evighet att torka, det är alltid bajs på pappret typ 15 torkningar senare, blir fan tokig! Hade det aldrig så förut, men allt gott varar inte...

Det här var det roligaste inlägget på läääänge haha tack för den!
  • Anonym (Bajselina)

Typ 30 sek. För killen kan det ta en kvart, utan luren. Han har ngt fel på magen, men ingen har klurat ut vad det är. Själv tror jag att han sabbade den när han åt jättedålig mat när han var ung.

Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)