• Anonym (Snabb-bajsarn)

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

• Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)
  • Anonym (A)

Det tar ingen längre stund.

• Anonym (äckligt)

Jag har IBS, har jag slarvat med kosten kan jag sitta en timme den dagen. Annars 20 minute, / en halvtimme,.Bajsar en gång om dan ibland två. Ganska äckligt att tänka på.

• Anonym (ehm.)

Kanske 1 minut, var tredje dag.

• Anonym (Usch....)

Jag hatar att gå på toaletten!
    Det tar tid (15-20 min) det går åt mängder av toapapper samt luktar illa. 

• Anonym (mor)

"Anonyma svar tillåtna"! hahahahahahaha ja man tackar. Jag har en tidningskorg bredvid toan och tar upp en tidning när jag sätter mig och hinner läsa "Hemmets journ......." så är det klart. Jag sitter kvar och läser en stund ibland ändå men det är ju en annan historia.

• BossHoss

Beror på hur bajsenördig/hård i magen/osv osv
    Eller vad för bra klipp jag har på mobilen som man måste se klart

dvs: jättesnabbt elelr jättelångsamt

• Anonym (EnSnabbEn :))

Jag skiter jättefort. Jag är avundsjuk på dom som kan läsa och vilskita. Jag är snabbast i stan på att skita.

Jag är också snabbast i stan på att pissa. Jag vet inte hur många jag har hört säga, när dom är efter mig i en toakö på krogen - Men faan va snabb du är!!!!

Tjej 40

• Anonym (Ida)

Max 30 sekunder.
    Tar det längre tid är man förstoppad eller har något annat problem som IBS. Det är rätt många som är lite förstoppade hela tiden utan att vara medvetna om det. Väldigt många människor äter fel/för mycket mjölmat/för lite fibrer.

Läs böckerna Charmen med tarmen samt Food Pharmacy!

• Anonym (mor)
    Anonym (EnSnabbEn :)) skrev 2017-12-06 12:59:25 följande:

Jag skiter jättefort. Jag är avundsjuk på dom som kan läsa och vilskita. Jag är snabbast i stan på att skita.

Jag är också snabbast i stan på att pissa. Jag vet inte hur många jag har hört säga, när dom är efter mig i en toakö på krogen - Men faan va snabb du är!!!!

Tjej 40

Men är man är hemma så kan man ju sitta kvar och läsa EFTER att man skitit!....om man inte har småbarn och/eller det är köbildning.
  • Mariell8
    Anonym (mor) skrev 2017-12-06 13:39:47 följande:

Men är man är hemma så kan man ju sitta kvar och läsa EFTER att man skitit!....om man inte har småbarn och/eller det är köbildning.

Det är väl just när man har småbarn som man gärna sitter lite längre just för att få vara ifred...

Jag har en dotter på fyra (+äldre barn) och är gravid i 4 månader och det är först nu jag faktiskt får sitta i fred på toaletten utan att jag har en unge som står och bankar på dörren
Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)