• Anonym (Snabb-bajsarn)

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

• Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)
  • Anonym (.....)

Det är samma med mig som med TS, det tar ingen tid alls. Men när mannen går in där så blir han borta en halvtimme. Fattar inte varför. 

• Anonym (tegelsten)

Jag har med åldern fått stora problem med trög mage även om jag äter mycket grovbröd och frön och grönsaker.

Det kanske går att begripa att om man bara tömmer en gång var tredje dag så är det mer som ska ut, och det är trögt och hårt i alla fall i början. Den som skyndar tar bara sönder sig då.

Så det tar nog tio minuter, i synnerhet som min tarm inte ens blir klar första vändan utan man reser sig, torkar och hinner ibland även tvätta händerna eller hoppa in i duschen innan tarmen säger att den inte var klar och så får man sätta sig ner en gång till och bli av med lite till.

Lägg sen till gamla hemorrojdflikar som gör att det tar en halv toarulle för att bli ren där bak så tar det tid.

• Tom Araya
    Anonym (Snabb-bajsarn) skrev 2017-12-05 16:29:38 följande:

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

Det beror på hur mycket tid jag har, hur själva bajsandet går och om jag har något bra att läsa. Det kan vara allt från 10 minuter till trekvart, ibland t.o.m. längre, fast sällan.
    Detta tillfälle (om det görs hemma utan tidspassning) är min lässtund, där jag läser lite ur den bok jag oftast har pågående. Dessutom gillar jag att trycka ur mig verkligen allt som kan komma, så slipper man gå på skithuset så ofta, eftersom det trots allt slukar en del tid, som man inte alltid har så gott om.
  • Anonym (Långsittare)

Jag har en mag och tarmsjukdom så det kan bli en timme ibland. Då kommer inte allt på en gpng utan att det tar tid imellan.

• Anonym (Q)

Jag går på toa för att göra nr2 när jag känner att jag behöver så då går det fort. Ibland sitter jag kvar och läser för det är skönt att vara själv ????

• Anonym (abc)

Jag har IBS så det kan ta väldigt lång tid ibland. Sen är det inte säkert att jag är färdig för det. Lite avundsjuk på er som gör det på 10 sekunder.

• optimist63

Jag brukar ta ca 20 minuter på mej. Sitter i lugn och ro och klämmer samtidigt som jag går i genom min Facebook.

• Anonym (bellee)

För det mesta 10-15 sekunder, ibland känner jag att det är lite kvar och kan då sitta nån minut till innan eftersläntraren kommer. Det är extremt sällsynt att jag sitter över 2-3 minuter.

• Anonym (äckligt)
    Anonym (Q) skrev 2017-12-06 20:20:37 följande:
    Jag går på toa för att göra nr2 när jag känner att jag behöver så då går det fort. Ibland sitter jag kvar och läser för det är skönt att vara själv ????
    Vet inte om du har nått, värre en IBS och glutenintolerans, som jag har. Det är verkligen jobbigt dom dagarna det blir en timme för mig iallafall tar sån tid och blir illamående och man känner sig ofräsch - vill ta en dusch senare etc. Helst vill man inte ha besök när det är en timmes toa besök på G,,  
  • Anonym (Kajsa)

Mindre än 30 sekunder.Ibland bajsar jag 3-4 gånger om dan.Väger lite och äter inte så mycket.Konstigt.

Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)