• Anonym (Snabb-bajsarn)

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Lyckades klicka i att inga anonyma fick svara på förra tråden jag gjorde.. Men såklart vill jag även ha anonyma svar!! Gör en ny.

...

Alltså på riktigt. Hur snabbt eller länge ska man bajsa? Hur lång tid tar ni på er när ni ska klämma ur tarmen?

ALLA män jag varit tillsammans/bott med (4st) har suttit minst 20 minuter varje gång för att skita. Själv sätter man sig ner en gång om dagen, bajset slinker ut smidigt på seriöst 10 sekunder, sen är man klar. Känner mig helt tömd! Bajsar fan snabbare än jag kissar och det är i perfekt konsistens.

Är detta farligt eller? Kan man bajsa för snabbt? Är ju inte så att jag hetsklämmer de våldsamt ur mig.. Klämmer till lite och sen är det ute! Skitit lika snabbt hela mitt liv!

Män reagerar som FAN på att jag gör det så snabbt! Närmast chockade trots att jag vet att de haft tjejer förut.. Är det så onormalt att bajsa snabbt?

HUR LÄNGE BAJSAR NI?!?

• Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)
  • Mariell8
    Anonym (...) skrev 2017-12-05 16:51:18 följande:

Några sekunder. Ibland när jag har problem (typ hård i magen) tar det ju lite längre tid men i regel tar det bara några sekunder, och det är ju det hälsosamma. Annars har man problem med magen.

Det som är mest hälsosamt är att man får tömts ordentligt oavsett hur lång tid det tar.
  • Anonym (y)
    Mannen08 skrev 2017-12-05 17:01:19 följande:
    Det här var det roligaste inlägget på läääänge smile1.gif haha tack för den! smile1.gif
    Kul att det underhöll, inte speciellt kul att lida av det. Förr förstod jag aldrig meningen av att ha en bidé, nu önskar jag att dessa fanns överallt.
  • Aikido

Jag brukar passa på i samband med semestern annars hinner jag aldrig bli klar innan jag ska till jobbet igen. Rörmokaren har en stående arbetsorder veckan efter semestern också.

• Anonym (...)
    Mariell8 skrev 2017-12-05 17:07:12 följande:

Det som är mest hälsosamt är att man får tömts ordentligt oavsett hur lång tid det tar.

Fast om man sitter i 20 min så är ju något fel.
  • Mariell8
    Anonym (...) skrev 2017-12-05 17:56:42 följande:

Inte nödvändigtvis.
  • Anonym (sittare)
    Fast jag tror inte att någon sitter i 20 minter och klämmer. Sitter gör man nog snarare för att få vara ifred med annat. Toan blir en ursäkt, för det respekteras.
  • Anonym (u)
    Anonym (y) skrev 2017-12-05 17:22:53 följande:
    Kul att det underhöll, inte speciellt kul att lida av det. Förr förstod jag aldrig meningen av att ha en bidé, nu önskar jag att dessa fanns överallt.
    Är i samma situation som du, torkar mig hjälpligt och duschar sen rumpan efter varje gång. Behöver i stort sett aldrig bajsa på offentliga toaletter som tur är.
  • Anonym (M)
    Anonym (mmm) skrev 2017-12-05 16:53:51 följande:

Du får ursäkta men en VUXEN människa behöver inte ta reda på hur länge andra är på toa! 

Man är väl där den tid man behöver och det kan vara olika olika gånger. Duh! 

Jag är också snabb men ingen har nånsin frågat mig om det!

Admin; lägg tråden i sandlådan tycker jag. 

Bajs pratas det alldeles för lite om. Det är en solklar spegling av hur vi mår och intressant på många sätt.
  • Anonym (Nejf)

Det behöver det inte vara.

Sen har jag iofs alltid med mig en bok när jag ska skita. Urtråkigt annars.
  • Anonym (Hehe)

Fast vem klockar sin bajsning då? Har man ett perfekt tarmsystem så är det klart det går fort och man behöver ju knappt torka. Äter man väldigt lite blir det självklart också minimalt med bajs. Män äter oftast mer än kvinnor.

För mig är det extremt olika. Jag jobbar oregelbundet, äter oregelbundet, äter asmkt ibland och knappt något ibland. Ibland bajsar jag lagom hårda bajsar på "10 sekunder" och ibland kommer det ut hur mkt som helst så man undrar hur det ens fick plats eftersom jag är rätt smal. Det händer även att jag har nästintill diarré om jag varit väldigt vårdslös med kost och rutiner.

För mig är det liksom mer normalt att man bajsar olika än att man bajsar exakt likadant varje gång.

Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)