• Tjejhär

bf augusti

Jag kan verkligen inte förstå att jag är i 6 veckan idag, jag har blivit lite galen och ville kolla om hur snabbt det gick för ett graviditetstest att synas positivt och det syndes efter bara några sekunder :) Jag är så himla nervös men gud så lycklig jag är men illamåendet och yrslen skulle jag helst inte vilja ha. Det känns fruktansvärt att vakna runt tre på nätterna pga att man mår illa. Är det någon som har tips mot illamående så det kan lindras lite

• Svar på tråden bf augusti
  • Isavanna1
    Pinkdress92 skrev 2018-01-08 14:19:40 följande:

Hehe, roligt med en liten sladdis :) Jag har inskrivning på mvc på onsdag och är lite nervös nu ;)

Spännande med inskrivning. Jag ska på ul i morgon, läskigt som bara den. Antingen är allt okej eller så är det inte, men det blir väldigt mycket på riktigt i alla fall. Glad
  • saijda
    Pinkdress92 skrev 2018-01-08 14:19:40 följande:

Hehe, roligt med en liten sladdis :) Jag har inskrivning på mvc på onsdag och är lite nervös nu ;)

Jag är också nervös, har inskrivning också nästa vecka fast på tisdag :)
  • Vallmofröt
    saijda skrev 2018-01-08 20:42:35 följande:

Jag är också nervös, har inskrivning också nästa vecka fast på tisdag :)

O ja på måndag den 15/1.. så spännande men så nervöst
  • Pinkdress92

Skulle också vilja ha ett ul så man kan få det lite mer bekräftat att man är gravid :)

• Isavanna1

Var på vul för drygt en timme sen men läkaren kunde inte direkt se något. Han kunde se gulesäcken och ett foster men det var för litet för att se hjärtat slå. Ny tid den 23:e men jag är skeptisk till om det lever. Det var rimligt att testa positivt när jag gjorde så han ville inte säga varken den ena eller det andra men jag tror ju fostret är dött tyvärr.

• saijda
    Vallmofröt skrev 2018-01-08 22:27:20 följande:

O ja på måndag den 15/1.. så spännande men så nervöst

Åh spännande ju! :D
  • saijda

Jag är jätte nojjig nu, hade lite ljusrosa blod/flytningar på pappret när jag gick på toa förut idag (vi myste i söndags). :(

Kan det vara på grund av att det är känsligt där nere nu? :0 MVC ska kontakta mig vid 14:00

• Vallmofröt
    saijda skrev 2018-01-09 11:29:25 följande:

Åh spännande ju! :D

Inte inskrivning.. förlåt. Ja har vul den 15/1 nervöst o spännande
  • Caarolinecaarlsson

Hoppar in här med! Om allt går som de ska blir de bf i augusti för min del med :)

Är 24 år, & blir första bebisen för mig o sambon.

Är i v 9, 8+1.

Tiden går så himla segt tycker jag!! Vill bara komma förbi dendär efterlängtade v12 :)

Svar på tråden bf augusti