• Anonym (mm)

Köpa kondomer.

Hej jag är en man på 27 som alltid tyckt det varit skämmigt att köpa kondomer, speciellt om det är kö eller ja bara tanken när kassörskan tittar på en gör mig generad. Speciellt om det är en söt ung tjej i kassan, helst vill jag att det ska sitta en gammal tant i där. Blir aldrig generad annars. 
    Brukar oftast vid stängningsdags när det är mindre folk gå in och ut snabbt och handla mina kondomer.
    Tycker ni det är jobbigt att köpa kondomer? 

• Svar på tråden Köpa kondomer.
  • Gsvsbdvdb

Hej! Ne, det tycker jag inte men min partner har alltid gjort det.

Om du vet vad du vill ha... varför beställer du inte hem från nätet? Då kommer det i en diskret förpackning i brevlådan.

• Pentra
    Gsvsbdvdb skrev 2017-12-13 22:16:26 följande:
    Hej! Ne, det tycker jag inte men min partner har alltid gjort det. Om du vet vad du vill ha... varför beställer du inte hem från nätet? Då kommer det i en diskret förpackning i brevlådan.

Nää, det står "apotea" klart och tydligt på paketet. , men vad spelar det för roll? ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (mm)
    Gsvsbdvdb skrev 2017-12-13 22:16:26 följande:
    Hej! Ne, det tycker jag inte men min partner har alltid gjort det.

Om du vet vad du vill ha... varför beställer du inte hem från nätet? Då kommer det i en diskret förpackning i brevlådan.
    Har inte tänkt på det men oftast är det på helgerna jag behöver dom.Vissa helger träffar man många tjejer och då går det åt mer. Hur lång leverans är det då?
  • Pentra
    Anonym (mm) skrev 2017-12-13 22:43:06 följande:
    Har inte tänkt på det men oftast är det på helgerna jag behöver dom.Vissa helger träffar man många tjejer och då går det åt mer. Hur lång leverans är det då?

Apotea är snabba. Man kan få hem varorna på ett par dagar.
  • Mrs Okänd
    Anonym (mm) skrev 2017-12-13 22:43:06 följande:

Du kan ju ha ett lager hemma?
  • Anonym (mm)
    Mrs Okänd skrev 2017-12-16 20:34:24 följande:
    Beställ på nätet, lätt att välja sort och kommer efter nån dag.
    Yes har beställt hem från nätet nu. Varje gång jag märker att det bara är en kvar i paketet så får jag en klump i magen men nu slipper jag det :) 
  • Stårschan

Men ärligt talat - om det är så pinsamt att köpa kondomer vet jag inte om jag tycker att du är mogen att ha sex. Folk har sex. Folk behöver kondomer. Är det lika pinsamt att köpa toapapper? Folk kan ju förstå att du bajsar!

(Förlåt om jag blir lite hård och raljerande, men du behöver få lite perspektiv på din ängslighet.)

• Luffi

Tycker det borde vara mindre pinsamt att köpa kondomer än den dagen man ska bli far till ett barn och man knappt vet vad mamman heter? :)

• Richard1986

Beställer mina via nätet ;) Tycker också det känns obekvämt att köpa saker för "sex-akten" på Apoteket eller matbutiken ;)

Svar på tråden Köpa kondomer.