Anonym (Nätet) skrev 2017-12-21 18:37:42 följande:
Köp på nätet då om det är så pinsamt att handla i affären? Det gör jag, inte för att det är pinsamt utan för att det är billigt och bekvämt. Ofta är det fraktritt också.
Jag köpte handbojor på Ica en gång. Leksakshandbojor i stål som jag såklart tänkt använda till, ja, ni fattar nog. Jag fick en konfunderad blick från kassörskan innan hon rodnade och slog ned blicken. Det var tydligen mer pinsamt för henne än för mig.
Haha rätt kul men det hade jag inte tyckt varit pinsamt att köpa. Leksak till barnen eller vad som helst.
Men hände en gång för flera år sedan när jag skulle få hem en tjej inom 1 timme och då fick jag lov att gå till affären för såg att jag bara hade ett paket kvar, såg runt hörnet att det var jättelång kö men hade inget val utan ställde mig där och när jag kom längst fram så hade jag inga varor så kassörskan undrade vad jag ville ha, jag mumlade fram ett paket profil, hur sa? Profil tack. Ska du ha fil sa hon och höjde rösten. Kände där att kinderna blev röda och de bredvid mig skrattade lite.