• Anonym (mm)

Köpa kondomer.

Hej jag är en man på 27 som alltid tyckt det varit skämmigt att köpa kondomer, speciellt om det är kö eller ja bara tanken när kassörskan tittar på en gör mig generad. Speciellt om det är en söt ung tjej i kassan, helst vill jag att det ska sitta en gammal tant i där. Blir aldrig generad annars. 
    Brukar oftast vid stängningsdags när det är mindre folk gå in och ut snabbt och handla mina kondomer.
    Tycker ni det är jobbigt att köpa kondomer? 

• Svar på tråden Köpa kondomer.
  • fluu
    Anonym (mm) skrev 2017-12-22 20:37:48 följande:

Haha uppenbart att stråchan och flu är samma person, uttrycker sig på liknande sätt. Sorgligt att se.

Ja, för det kan ju inte finnas(minst) två kvinnor som tar bestämt avstånd från dig...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Richard1986
    Anonym (mm) skrev 2017-12-22 20:33:52 följande:

Fast nu så har jag beställt från nätet. Inte kommit något men får hoppas postnord levererar mitt paket i någorlunda skick. Ska ut på annandagen så hade behövt dom.

Apoteket har jag inte tänkt på. Bor tre min från en ica butik som jag går till :)

Apoteket har kanske bättre utbud än vanlig mataffär?

De flesta större apotek (vanliga apotek och ingen snabbutlämning) har ett mycket större utbud än ICA och Coop. Så det kan jag absolut rekommendera.

Smidigt att gå in på ett Apoteket och nödköpa ett paket att ha för säkerhets skull om inte leveransen hunnit komma :)
  • Anonym (mm)
    Richard1986 skrev 2017-12-23 00:50:33 följande:
    De flesta större apotek (vanliga apotek och ingen snabbutlämning) har ett mycket större utbud än ICA och Coop. Så det kan jag absolut rekommendera.

Smidigt att gå in på ett Apoteket och nödköpa ett paket att ha för säkerhets skull om inte leveransen hunnit komma :)
    Tack för tipset. Mina varor har inte kommit så får bli ett besök på apoteket idag :) Vilka brukar du köra med? Jag köper alltid profil jag.
  • Anonym (mm)
    Anonym (Hej Bullen!) skrev 2017-12-22 22:38:15 följande:
    Rafsa ihop lite varor - typ gurka och hudlotion - så kommer ingen att märka kondomerna i mitten. 
    Ja men kondomerna är bakom disken. När man kommer fram till kassan och kassörskan skannat av varorna så frågar hon var det bra så? Nej jag skulle vilja ha ett paket profil. Hade varit perfekt om de låg som lösgodis att man tar en påse och fyller den som lösvikt.
  • Anonym (ace)

Är du inte mogen nog att köpa kondomer utan att skämmas är du inte mogen nog att ha sex....

• Richard1986
    Anonym (ace) skrev 2017-12-24 03:04:59 följande:

Är du inte mogen nog att köpa kondomer utan att skämmas är du inte mogen nog att ha sex....

Nu handlar det väl ändå inte om det utan att vissa är mer blyga än andra. Inget att skämmas över.
  • Anonym (Mannen)

Men varför köper du inte på nätet då?

• Richard1986
    Anonym (mm) skrev 2017-12-23 15:07:01 följande:

Tack för tipset. Mina varor har inte kommit så får bli ett besök på apoteket idag :) Vilka brukar du köra med? Jag köper alltid profil jag.

Det kommer gå kanoners :) Jag gillar "My Size" så jag beställer dom över nätet. Inte sett dom på något apotek ännu...... Brukar köpa "Thin - Extra Feeling" på Apoteket när jag haft slut och måste nödköpa lite ;)

Jag har även knullat oskyddat några gånger i stundens hetta under några one night stand. Inget jag rekommenderar om man inte vill ha barn på den vägen !
  • Anonym (fånerier)
    Stårschan skrev 2017-12-20 14:39:46 följande:

Men ärligt talat - om det är så pinsamt att köpa kondomer vet jag inte om jag tycker att du är mogen att ha sex. Folk har sex. Folk behöver kondomer. Är det lika pinsamt att köpa toapapper? Folk kan ju förstå att du bajsar!

(Förlåt om jag blir lite hård och raljerande, men du behöver få lite perspektiv på din ängslighet.)

Men ärligt talat - jag är 50+ och skulle inte köpa kondomer i butik oavsett vad.
    Mogen att ha sex tror jag nog att jag är, med fem barn i bagaget.
  • Anonym (fånerier)
    fluu skrev 2017-12-21 18:21:15 följande:

Nej, det är inte pinsamt. Inte ens när jag först började ha sex tyckte jag att det var pinsamt. Är man mogen nog att ha sex borde kondomköpande inte vara en biggie.

Som sagt.
    Ditt resonemang är...*d*o*is*t.
Svar på tråden Köpa kondomer.