• Anonym (mm)

Köpa kondomer.

Hej jag är en man på 27 som alltid tyckt det varit skämmigt att köpa kondomer, speciellt om det är kö eller ja bara tanken när kassörskan tittar på en gör mig generad. Speciellt om det är en söt ung tjej i kassan, helst vill jag att det ska sitta en gammal tant i där. Blir aldrig generad annars. 
    Brukar oftast vid stängningsdags när det är mindre folk gå in och ut snabbt och handla mina kondomer.
    Tycker ni det är jobbigt att köpa kondomer? 

• Svar på tråden Köpa kondomer.
  • Cineasten 99
    Anonym (fånerier) skrev 2017-12-24 20:17:54 följande:
    Men ärligt talat - jag är 50+ och skulle inte köpa kondomer i butik oavsett vad.
    Mogen att ha sex tror jag nog att jag är, med fem barn i bagaget.
    Kondomer slutade man med när man var 19, händer nåt så är det bara att dra. Tjejen får lösa det. Har funkat för mig i alla år.
  • Anonym (fånerier)
    Cineasten 99 skrev 2017-12-24 20:35:22 följande:
    Kondomer slutade man med när man var 19, händer nåt så är det bara att dra. Tjejen får lösa det. Har funkat för mig i alla år.
    Alla 18 år?
  • Cineasten 99
    Anonym (fånerier) skrev 2017-12-24 20:38:42 följande:
    Alla 18 år?
    Vill du kyssa mina skospetsar?
  • Anonym (fånerier)
    Cineasten 99 skrev 2017-12-24 20:44:12 följande:
    Vill du kyssa mina skospetsar?
    Nej tack.
  • Cineasten 99
    Anonym (fånerier) skrev 2017-12-24 20:45:07 följande:
    Nej tack.
    Bra. Kaxa inte mer då lille vän.
  • Anonym (mm)
    Richard1986 skrev 2017-12-24 19:04:53 följande:
    Det kommer gå kanoners :) Jag gillar "My Size" så jag beställer dom över nätet. Inte sett dom på något apotek ännu...... Brukar köpa "Thin - Extra Feeling" på Apoteket när jag haft slut och måste nödköpa lite ;)

Jag har även knullat oskyddat några gånger i stundens hetta under några one night stand. Inget jag rekommenderar om man inte vill ha barn på den vägen !
    Okej :) Jag har bara varit med om någon gång som tjejer jag träffat på krogen haft kondomer på sig så därför har jag alltid på mig när jag ska ut. Dels för att det är mitt ansvar och dels att jag aldrig kör utan om det inte är min flickvän. Kåt och glad inför annandagen ;)

Kör aldrig oskyddat när du har one night stand, visst kan du låta henne suga utan men du vet inte vem hon varit med innan. Inget ligg är värt att smittas för :)
  • Cineasten 99

Jo det är lika mycket hennes ansvar. Sluta var sån mes. Sätt på o var glad bara, blir det nåt utav det är det bara att dra, hon borde tänkt på sånt innan.

• Richard1986
    Anonym (mm) skrev 2017-12-24 22:05:35 följande:

Okej :) Jag har bara varit med om någon gång som tjejer jag träffat på krogen haft kondomer på sig så därför har jag alltid på mig när jag ska ut. Dels för att det är mitt ansvar och dels att jag aldrig kör utan om det inte är min flickvän. Kåt och glad inför annandagen ;)

Kör aldrig oskyddat när du har one night stand, visst kan du låta henne suga utan men du vet inte vem hon varit med innan. Inget ligg är värt att smittas för :)

Riktigt. Man ska alltid ha ett paket med sig "för säkerhets skull" om man vet att risken/chansen finns att kvällen/natten kan sluta med samlag.

Jo tack, fick barn efter ett one night stand så jag vet vad "resultatet" kan bli av en natts oskyddat samlag med någon man aldrig träffat förut......
  • Anonym (jonna)
    Richard1986 skrev 2017-12-25 03:56:59 följande:
    Riktigt. Man ska alltid ha ett paket med sig "för säkerhets skull" om man vet att risken/chansen finns att kvällen/natten kan sluta med samlag.

Jo tack, fick barn efter ett one night stand så jag vet vad "resultatet" kan bli av en natts oskyddat samlag med någon man aldrig träffat förut......
    Oj gud vad sorgligt lilla barn. När barn blir till av kärlek är det så fint men när barnet blir till över ett tillfälle är det bara tragiskt. Får jag fråga om du tagit ditt ansvar. Betalar du underhåll? När dottern blir stor nog att undra vem pappan är, är du redo att träffa flickan då?
  • Anonym (ace)
    Richard1986 skrev 2017-12-24 18:59:21 följande:
    Nu handlar det väl ändå inte om det utan att vissa är mer blyga än andra. Inget att skämmas över.
    Fast det handlar inte om att vara blyg, jag kan garantera att person(erna) i fråga inte har några problem att handla mjölk, rakhyvel, tandkräm, toapapper eller något annat i affären. Men några ynka kondomer är det problem med. Sedan är jag ganska övertygad om att det är samma personer som inte vågar handla tamponger eller bindor i affären heller.
Svar på tråden Köpa kondomer.