Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag vet faktiskt inte om man får byta... Hoppas du får tid snabbt i alla fall. Jag väntar med spänning
Jag vet faktiskt inte om man får byta... Hoppas du får tid snabbt i alla fall. Jag väntar med spänning
Jag försöker tänka positivt, men oron finns ju hela tiden. Så fort jag tänker på ?Pricken? (arbetsnamn då det var en liten vit prick vi såg efter insättningen) så tänker jag samtidigt att inte vara så glad för man vet aldrig. Vi gjorde VUL i 6+4 och fick inte se något hjärta. Nytt VUL på torsdag, kommer då vara i v 9 (8+5). Känner mig gravid (ömma bröst, TRÖTT, illamående och konstant kissnödig
...).
Vill hemskt gärna vara med i den hemliga gruppen på FB också.
Hej alla augustimammor. Jag är i v 6 och följer gärna denna tråd. Det är härligt och spännande att få en knodd till....men. Jag har hitentills varit väldigt avslappnad och glad över min graviditet. Men de få jag berättat för säget till mig att jag inte bör ta ut något i förskott eftersom risken för missfall är överhängande innan månad tre. Jag är fullt medveten om att det är sant och att det är sagt med omtanke så jag inte ska bli besviken. Men det är ändå tråkigt att behöva tänka i de banorna. Känns synd att inte glädjas i stunden. Vad anser ni? Är det bäst att planera och njuta redan i vecka 6? Nyfilen om någon har en tanke om detta. Kram
Hänger på.
Jag försöker tänka positivt, men oron finns ju hela tiden. Så fort jag tänker på ?Pricken? (arbetsnamn då det var en liten vit prick vi såg efter insättningen) så tänker jag samtidigt att inte vara så glad för man vet aldrig. Vi gjorde VUL i 6+4 och fick inte se något hjärta. Nytt VUL på torsdag, kommer då vara i v 9 (8+5). Känner mig gravid (ömma bröst, TRÖTT, illamående och konstant kissnödig ...).
Vill hemskt gärna vara med i den hemliga gruppen på FB också.
De tar inte in mer medlemmar, stoppade intaget vid 100. Jag var med men gick ur :)