• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • Saanny
    Jmlwc skrev 2018-01-02 09:52:48 följande:

De tar inte in mer medlemmar, stoppade intaget vid 100. Jag var med men gick ur :)

Jaha, synd, men man kan göra en ny grupp sen för oss som inte fick plats kanske :). Fast kanske inte va samma jag hittade. Igår när jag kollade va det typ 40 medlemmar på den jag såg.
  • Saanny
    Jmlwc skrev 2018-01-02 09:53:49 följande:

Det går sakta men säkert framåt...

Vilken app är detta? Jag har natural cykels.
  • Jmlwc
    Saanny skrev 2018-01-02 10:55:56 följande:

Vilken app är detta? Jag har natural cykels.

Preglife
  • Jmlwc
    Saanny skrev 2018-01-02 10:55:12 följande:

Jaha, synd, men man kan göra en ny grupp sen för oss som inte fick plats kanske :). Fast kanske inte va samma jag hittade. Igår när jag kollade va det typ 40 medlemmar på den jag såg.

Ja det kanske finns fler fb sidor :)
  • Isavanna1

Vi kan ju alltid vänta och se hur många aktiva vi blir här och göra vår egna grupp sen om vi vill? Stängd och hemlig och allt ????

• Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2018-01-02 13:06:53 följande:

Vi kan ju alltid vänta och se hur många aktiva vi blir här och göra vår egna grupp sen om vi vill? Stängd och hemlig och allt ????

Låter bra!
  • Kattblomma84
    Isavanna1 skrev 2018-01-01 18:15:07 följande:

Jag tänker att vi väntar väl barn och inte missfall? Njut och planera, det tänker jag!

Kram

Det är ju sant. Tack så mycket, du har helt rätt.
  • Kattblomma84
    saijda skrev 2018-01-01 18:22:29 följande:

Jag håller med @isavanna1 där.

Vi väntar ju barn, inte missfall. Så såklart att man ska njuta och glädjas av detta!

Och vill man handla saker redan nu, så gör man det. Och vill man inte så gör man inte det. Eller planera som bland annat jag gör ;)

Så länge det är ens helt och hållna eget val <3

Håller också med henne. Jag älskar att planera, men blev lite nedslagen av alla varningar. Känns bättre nu. Håller med det är såå kul att titta på kläder, vagn mm. Tusen tack
Svar på tråden Augustibarn 2018