BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej igen. Skrivit tidigare i denna tråd.
Bim imorgon tror jag.Testade mig natten till den 31a med cb digital och fick "inte gravid" (Bim-3). Hoppas att det berodde på att jag testade för tidigt och att det inte var morgonurin och att det kan ge positivt snart ändå. Känns inte som mensen är påväg... tänk vilken bra start på 2018 det skulle vara.. :)
Hmm.. Spännande att du lägger upp identiska test som jag har denna månaden. Hade även detsamma förrförra månaden. Fattar inte heller detta. Som du skriver, har man haft ägglossning eller inte?
Kolla mina test. Är söndag, måndag, tisdag...
Hej igen. Skrivit tidigare i denna tråd.
Bim imorgon tror jag.Testade mig natten till den 31a med cb digital och fick "inte gravid" (Bim-3). Hoppas att det berodde på att jag testade för tidigt och att det inte var morgonurin och att det kan ge positivt snart ändå. Känns inte som mensen är påväg... tänk vilken bra start på 2018 det skulle vara.. :)
ÄL i morgon enligt appen. Körde på i fredags och natten mellan söndag och måndag som sagt. Ska försöka få till det i dag, i morgon och torsdag också också...
Jag vet inte om det räcker...känns som om det aldrig räcker...kommer inte bli nåt så länge han inte får till det ordentligt. Tänker att det måste IN ordentligt om ni förstår vad jag menar haha... kanske fastnar på halva vägen... kan det göra det? Eller kommer det in så tar de sig hela vägen in?! Någon som vet??
Hej i tråden!
Har efter en lång stunds försökande kunnat gissa vilken kombination av mailadress och lösenord jag använt sist på Familjeliv för typ 4 år sedan, haha.
Nu har bebisverkstaden öppnat for business igen och det är första försöket till tredje barnet :) Gött med lite sällskap på vägen.
ÄL var 29/12 enligt min mensapp och BIM 12 januari. Lär ju ha typ ALLA imaginära symptom i listan innan dess, haha.
Hej i tråden!
Har efter en lång stunds försökande kunnat gissa vilken kombination av mailadress och lösenord jag använt sist på Familjeliv för typ 4 år sedan, haha.
Nu har bebisverkstaden öppnat for business igen och det är första försöket till tredje barnet :) Gött med lite sällskap på vägen.
ÄL var 29/12 enligt min mensapp och BIM 12 januari. Lär ju ha typ ALLA imaginära symptom i listan innan dess, haha.
Tog precis ett test!! Är bim-2!! Hur tillförlitligt är detta??

använder mig av appen Flo, men har varit så duktig att inte ens öppnat den nu på några dagar och ska försöka låta den vara oöppnad till mitten av Januari, känns som tiden går snabbare!