BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Tack snälla allihopa!
Hade äl 20, och bm 4/1 men har haft mensvärk i tre dagar och kände hela tiden att mensen är påväg. Gick förbi gravtestet imorse och kunde inte motstå, var dock helt säker på att det skulle stå ?inte gravid? för har knappt haft några symptom alls, förutom ?mensvärken? nu i några dagar. Så vid bim-2 visade det positivt! Blev helt chokad och glad! :)
Välkommen hit :)
Har också bim 12/1 enligt app, hade äl 28/12 :) Känns som en evighet, haha.
Tog precis ett test!! Är bim-2!! Hur tillförlitligt är detta??
Ven mer har BIM runt 14-16/1? :)
Ven mer har BIM runt 14-16/1? :)
17/1 har jag BIM men jag har oregelbundet så är inte 100, kan vara 16 eller 18 också ;)
Brukar alltid testa för tidigt och man blir ju lika besviken varje gång! Denna gång ska jag försöka vänta in lite "riktiga" symtom ifall det nu blir några och sedan i alla fall BIM+2 eftersom jag har oregelbunden cykel. Inte lätt men ska försöka. Jag har rätt mkt att göra så ska försöka att låta bli. Slöseri med både humör och tester annars.
Varit gravid förut och hade rätt kraftiga symtom så jag är rätt säker på att jag verkligen kommer känna den dagen jag (förhoppningsvis) är gravid igen!
Jag tar ut min hormonspiral på fredag, och har även ägglossning ungefär nu till helgen. Kanske liten chans att lyckas på en gång, men jag blir ganska lätt gravid. Varit gravid 3 gånger på 6 år.
BM sa att om jag inte vill bli gravid så ska jag undvika sex en vecka innan uttag, eftersom att spermierna kan överleva upp till en vecka, och kan då åka upp i mig. Nu vill jag ju det, så får väl köra på. Hoppas jag inte blöder så mycket efter uttag. Minns inte hur mycket jag blödde första gången jag tog ut hormonspiral. Hur är eran erfarenhet med blödning och graviditet efter uttag?