BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Kul med en 12/1-klubb!
Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.
Känner ni nåt?
När kan jag tidigast ta ett graviditetstest? Ska ha mens om en vecka men fick en liten liten blödning igår... har inte ömma bröst eller så men trötthet och illamående på mornarna
Nej, kanske inte men under de dagarna jag inte är fertil enligt appen så har jag endast 1 streck. Dvs. resten av cykeln visar de ena strecket endast. Därför de är skumt. Testat nu varje dag i drygt 1 vecka och klart de blir lite starkare men inte helt. Får testa i em också...
Hur går de för dig? Tagit nytt idag?
När kan jag tidigast ta ett graviditetstest? Ska ha mens om en vecka men fick en liten liten blödning igår... har inte ömma bröst eller så men trötthet och illamående på mornarna
Tog ett nytt på eftermiddagen, det är svagare än gårdagens. Så verkar som ÄL var i fredags. I så fall har vi prickat väldigt rätt så hoppas!
Hur går det för dig idag?
Plussat idag! Här kommer bilder. Vi orkade inte hålla det hemligt maken och jag utan berättade direkt för barnen. 

Fick en liten blödning igår, bara på pappret ca 3-4 ggr jag va på toa under den tiden (va då ÄL 6-7) och idag på kvällen, aprikos på pappret och sen även i trosskyddet (äl7-8) vad lan detta vara, är det kört ? :( bim ca 8-9/1
Mina tester gick åt förra månaden.. Testade positivt tidigt 15/12, timmarna senare började jag blöda lite på jobbet, fortsatte även lite 16/12 och helt borta 17/12. Sen tog jag ett nytt digitalt 19/12 och fick då konstaterat att det var ett tidigt missfall och jag hade nog hellre inte vetat :( Mådde väldigt dåligt över detta i flera dagar..
Det jag känner denna gången är molvärk och kände lite hugg i tjej magen igår.
Hej!
Hänger gärna med jag också!
Jag är 31 år och har två barn sedan tidigare som är födda 23/12-14 och 14/8-16. Har även ett MA bakom mig som upptäcktes i v 12 i början av november.
Jag är hyfsat säker på att jag hade äl på nyårsafton, även om jag inte blir klok på min kropp riktigt, och borde ha BIM 15/1. Om nu mensen blir försenad tänker jag dock testa tidigast 19/1 eftersom det är så jobbigt att få neg resultat men inte ha mens än ändå. Brukar inte få positivt resultat, även vid graviditet, om jag testar innan BIM.
Någon mer här som har två barn sedan innan?
(Ska erkänna att jag inte läst alla 475 inlägg ;))