BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Igenkänning, ha ha. Tog ett test imorse, jag är på dag 24 i cykeln. Negativt såklart. Senast testade jag positivt dag 28, (blev missfall) så det närmar sig... Varför har jag så svårt att hålla mig undan test??
Mina äl test är över medel i styrka när de bär positiva för graviditet så varför inte :)
Men kom ihåg att de kan reagera på annat oxå.
Lycka till :)
Satan vad dagarna går långsamt nu.. Upptäckte att blodådrorna är väääldigt tydliga på bröstet och själva brösten. Vilket dom var förra månaden och även när jag väntade dottern. Men vill inte hoppas för mycket :/
Jag kanske ska börja tempa. Har faktiskt aldrig gjort det, men nu är ju tiden knapp eftersom jag är 40 år. Kanske nästa cykel ÄL är över för min del, och jag inväntar BIM. Exakt när vet jag dock inte... kanske hade vetat om jag tempat??
Jag plussade i dag, hoppas bara att vi får behålla den lilla. Har två mf tidigare i V8 och v 13.
Jag plussade i dag, hoppas bara att vi får behålla den lilla. Har två mf tidigare i V8 och v 13.
Hejsan jag är ny så tänkte att jag hoppar in här.
Jag är 25 och min pojkvän är 33. Vi är inne på 3dje försöket och jag har bim 8/1 men har i 3-4 dagar haft som mensvärk fast inte lika stark samt Väldigt ömma och "fylliga" bröst om man kan säga så. Dock så brukar jag ha dom här symtom förutom mensvärken strax innan mens så det känns rätt kört den här gången också. Har ni något tips för vad vi kan göra för att öka chansen? Blir så otroligt ledsen när jag får alla dessa symtom och hoppet försvinner innan mensen ens kommit..
Spännande! Jag har molande och hugg, dessutom lite lätt yr ibland, trots att jag dricker mängder med vatten. Och därför blir jag också kissnödig....