BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag plussade i dag, hoppas bara att vi får behålla den lilla. Har två mf tidigare i V8 och v 13.
Var precis på gyn och hab sa att allting såg superbra ut och att det inte kommer vara några problem för mig att bli gravid. Tack och lov. Han sa även att min slemhinna var tjock vilket var bra. Varför är det bra? Vet någon? Kram
Var precis på gyn och hab sa att allting såg superbra ut och att det inte kommer vara några problem för mig att bli gravid. Tack och lov. Han sa även att min slemhinna var tjock vilket var bra. Varför är det bra? Vet någon? Kram
Jag har redan lagt BF september 2018 i mina favoriter. Hoppet är det sista som överger en, ha ha. Jag hoppas de flesta här byter grupp snart. Vi blir väl färre för varje dag, de som får mens, de som blir gravida, de som får supertidigt missfall...
Här händer saker varje dag! Hoppas på fler plus imorgon! Själv ska jag ta ett gravtest imorgon bitti fast det är alldeles för tidigt. Kan inte låta bli. Onödigt. Men man VET ju aldrig.
Jag plussade i dag, hoppas bara att vi får behålla den lilla. Har två mf tidigare i V8 och v 13.
Så ägg kan fästa :) om den är för tunn fäster inte ägget och graviditet uteblir.
Fick ett MA i oktober, blev gravid igen men fick då ett kemiskt missfall? Läst runt lite och det ska tydligen heta så. Fick alltså ett svagt plus och testade 10 dagar senare då blev det ett starkt negativt istället. Fick vad jag hoppas är mensen nu den 31/12 så snart är jag färdig hoppas jag så man kan försöka igen. Tungt men slutar aldrig hoppas :)
Hoppas på en bebis i januari istället :)
Aha tack för det! vad bra! Jag har dock redan haft ägglossning för drygt 3-5 dagar sedan. Är den tjock även efteråt då? Samma under hela cykeln? :)
Om jag har fattat det rätt så äre väl livmoderslemhinnan som vi blöder ut vid mens. Så efter mensen fram till ägglossning vill man att den ska byggas upp igen för att ägget ska kunna fastna, och sen ska det såklart fortsätta vara tjock för att hålla kvar ägget.
Hej! Nu börjar jag vakna till liv efter väntan fram till ägglossning :) är ganska så säker på att jag har ägglossning idag. Enligt natural cycles så står det att man är ?mest fertil? dagen innan ägglossning och ?hög fertilitet? på ägglossningsdagen. Någon som vet varför det är så? Tar det lite tid för spermierna att hitta rätt eller vad beror det på?