BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Aha, så antingen är jag gravid nu då eller kommer mensen som varligt och slemhinnan blir tunnare igen? tack för dina svar!
För nu känner vi oss redo efter 6 år tillsammans att försöka bli gravida
Kan tillägga att jag hade p-stav insatt till april 2017. 

Aha tack för det! vad bra! Jag har dock redan haft ägglossning för drygt 3-5 dagar sedan. Är den tjock även efteråt då? Samma under hela cykeln? :)
Det kan inte ha varit en nidblödning? Klart att 2018 blir ert år! <3 (här ska det vara ett hjärta, osäker på om det faktiskt blir det)
Fattar inte. Enligt appen ÄL 3/1. Kände lite grann då men mer igår. Brukar ha ont 1 max 2 dagar men har jätteont idag. Varje steg jag tar hugger i sidan...undrar när jag hade äl?! Igår ellr t o m idag kanske?!
Fattar inte. Enligt appen ÄL 3/1. Kände lite grann då men mer igår. Brukar ha ont 1 max 2 dagar men har jätteont idag. Varje steg jag tar hugger i sidan...undrar när jag hade äl?! Igår ellr t o m idag kanske?!
Haha jag kunde inte heller hålla mig.. tog ett test som va neg! Men förhoppningsvis så är det för tidigt.. nu har jag lovat mig själv att inte testa för än BIM nästa onsdag. Håller med, dagarna går extremt långsamt :p
Har du några fler symptom?
Jag har börjat få som svag mensvärk och väldigt livlig mage under dom senare 2 dagarna. Täppt i näsan som bara den.
Va kul att ni är i samma sits! Måste vara mycket roligare att ha en massa vänner att dela allt nytt med :)
Har du provat ägglossningstest? :)