Pågående missfall
Är så ledsen, har kämpat länge för att bli gravid. Fick ett barn via IVF efter en lång kamp, nu gjort ägglossningsstimulering med gonal f.
Hade ägglossning 1/12, plussade 11/12. Har efter plusset gjort tre test till, clearblue veckoindikator, som stegrat enligt förväntan. Tog senaste tester igår som då visade gravid 3+. Var idag i vecka 5+4. Har haft symtom till och från: illamående, trötthet, känslig för lukter, humörsvängningar och molvärk ett par gånger.
Imorse upptäckte jag pytteliten ljusbrun flytning på toapappret. Satte in en tampong som blev färgad ljusbrun en del. Under eftermiddagen har jag fått ljusrosa flytning på papper (ej i trosan). Har ingen molvärk men känner mig lite öm i underlivet. Vet inte hur det är med andra symtom, är så ledsen så svårt att känna efter ordentligt. Mår illa men det kan vara av chock.
Min fråga är: hur länge kommer det ta tills det sätter igång på allvar?
Har ett vul inbokat nästa torsdag (om nio dagar) och tänker att jag kanske kan använda det för att se att allt kommit ut?
(Hade ett ma i maj 2015 som upptäcktes på Vul i v 8-9. Enda tecknet då var en pytte pytte liten ljusrosa fläck på toapappret).
Tacksam för alla svar!