• Anonym (123)

Finns det killar som gillar små bröst?

Som rubriken  lyder 

• Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?
  • Anonym (Tror inte det)

Vänd på de. Finns de kvinnor som tänder på små kukar?

• Anonym (B kupa)
    Anonym (Cv) skrev 2018-02-09 17:24:30 följande:
    Genrellt sätt nej. Män tänder på stora bröst.
    Ta och läs igenom tråden så ser du att det finns en hel del killar som gillar små bröst 
  • Anonym (D.D.)
    Anonym (B kupa) skrev 2018-02-09 20:41:13 följande:

Ta och läs igenom tråden så ser du att det finns en hel del killar som gillar små bröst 

Fast att de säger det betyder inte att de gör det.

Själv skulle jag bli oroad som tjej om en kille gillar små bröst eftersom det är pedofilvarning deluxe.
  • Anonym (B kupa)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-02-09 20:43:31 följande:
    Fast att de säger det betyder inte att de gör det.

Själv skulle jag bli oroad som tjej om en kille gillar små bröst eftersom det är pedofilvarning deluxe.
    Det var bland det löjligaste jag har läst att det är pedofilvarning om en kille tänder på små bröst för att barn är ju inte lika lång som en vuxen är 
  • Anonym (D.D.)
    Anonym (B kupa) skrev 2018-02-09 20:54:09 följande:

Det var bland det löjligaste jag har läst att det är pedofilvarning om en kille tänder på små bröst för att barn är ju inte lika lång som en vuxen är 

Det var det löjligaste argument jag hört.

Vad har det med saken att göra?

Varför skulle en man som gillar vuxna kvinnor föredra små bröst när små bröst främst påträffas på barn. Finns ingen logik i det.
  • Anonym (Cv)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-02-09 21:09:32 följande:

Varför skulle en man som gillar vuxna kvinnor föredra små bröst när små bröst främst påträffas på barn. Finns ingen logik i det.

Till spetsat men sant.
  • Anonym (B kupa)
    Anonym (Cv) skrev 2018-02-09 21:31:49 följande:
    Till spetsat men sant.
    Anonym (D.D.) skrev 2018-02-09 21:09:32 följande:

Har du silikonbröst?
    Tur att jag ser mycket bra ut så jag inte har svårt att få en kille fast jag inte har mega stora sillisar eller hängbröst 

• Anonym (D.D.)
    Anonym (B kupa) skrev 2018-02-09 21:39:56 följande:

Har du silikonbröst?

Tur att jag ser mycket bra ut så jag inte har svårt att få en kille fast jag inte har mega stora sillisar eller hängbröst 

Även det irrelevant.

Det viktigaste när män väljer partner är inte bröststorlek. En snygg tjej med små bröst har det lättare att få män än en ful tjej med stora bröst. Däremot kommer en kvinna med stora bröst ses som mer attraktiv än en kvinnlig kopia med små bröst.
  • Anonym (Kille)

Det är ju inte så att man väljer tjej efter brösten.

Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?