• Anonym (123)

Finns det killar som gillar små bröst?

Som rubriken  lyder 

• Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?
  • Anonym (Kille)

Det finaste med bröst är ju just att de kommer i så många olika storlekar och former! Tänk vad tråkigt om alla hade likadana bröst?

Det magiska med bröst förutom det självklara då att de ger näring till små bebisar, är även att de "växer" med personen de sitter på!

Ju mer du gillar en tjej desto finare bröst får hon.

Och kvinnan du älskar har de finaste brösten i hela världen..

• Victor777

Jag älskar små bröst de är oftast väldigt känsliga smek o sug lätt på dem o vårtorna står rätt ut

Jag gillar det

• Anonym (jo)

Ja, det finns det.

Men stora flertalet gillar stora bröst (men alla vågar inte säga det).

• Tom Araya
    Anonym (123) skrev 2017-12-28 21:32:44 följande:
    Finns det killar som gillar små bröst?

Som rubriken  lyder 

Ja, jag personligen gillar alla bröst utom möjligtvis de allra minsta (typ obefintliga) och de allra största.

Viktigast är dock att jag gillar tjejen de sitter på, utan det spelar det ingen roll hur fina eller fula brösten är eller dess storlek.
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2018-02-15 22:49:12 följande:
    Ja, jag personligen gillar alla bröst utom möjligtvis de allra minsta (typ obefintliga) och de allra största.

Viktigast är dock att jag gillar tjejen de sitter på, utan det spelar det ingen roll hur fina eller fula brösten är eller dess storlek.
    Tillägg på detta:

Har jag någon åsikt om en tjejs bröst så är det i så fall proportionen till hennes kropp. En liten smal tjej ser bättre ut om hon inte har så stora bröst och en större tjej bör ha lite större bröst.
  • Leostar

För min del kvittar storleken, däremot föredrar jag att det uppskattas när jag smeker, slickar o suger på de.

• Anonym (Boobs!)

För mig så är storleken av mindre betydelse än formen. Jag gillar uppnosiga bröst med liten vårtgård.

Men i ärlighetens namn, Gillar jag tjejen så gillar jag hennes bröst.

Njuter hon när jag hanterar brösten så älskar jag dem oavsett storlek och form

• Love69
    Anonym (D.D.) skrev 2018-02-09 20:43:31 följande:
    Fast att de säger det betyder inte att de gör det.

Själv skulle jag bli oroad som tjej om en kille gillar små bröst eftersom det är pedofilvarning deluxe.
    Pedofilvarning? Är du helt jävla puckad!?
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (Kille) skrev 2018-02-09 23:17:56 följande:

Det är ju inte så att man väljer tjej efter brösten.

Eh jo det händer...
Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?