Finns det killar som gillar små bröst?
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
Jag har alltid gillat lite större. Mitt ex hade väldigt små och jag gjorde ju inte slut med henne för det, så viktigt är det inte men jag föredrar det min nuvarande tjejs C-kupor. Dom är mjuka och härliga, visst var exets fastare men jag förstår inte varför fastare skulle vara bättre, hennes gick knappt att rucka på.
Jag har alltid gillat brösten på de kvinnor jag har gillat. De har varit både stora. ibland lite säckiga och några gånger små, ibland nästan obefintliga. De har dock reagerat på beröring på samma sätt. Jag har älskat dem alla.
Gillar alla sorters bröst! Viktigast att de sitter på en härlig kvinna. Så alltså ser o tar gärna på små bröst! Varför inte visa era a-kupor här som i tråden stora tittar! Eller ska vi starta en särskild tråd kanske?
Jag blir glad av att läsa att det är så många som gillar små bröst för jag har alltid haft komplex över mina små bröst
Jag blir glad av att läsa att det är så många som gillar små bröst för jag har alltid haft komplex över mina små bröst
Finns de tjejer som föredrar små kukar rent estetiskt + att ta på?.....samma svårt TS. NEJ! Killar föredrar inte små bröst men vafan gör man om man gillar tjejen i övrigt. Men det som oftast tas fel på är ?stora bröst?. Vad är stors bröst...stora feta tantbröst som hänger är ju heller inget härligt. Fasta stora med liiite gung, JA
Små bröst är väldigt sexigtsexigt
Oftast hur goa som helst att slicka och suga på
Så ser mina små ut och ja det finns två små bröst som delvis är täckta av mitt hår.
Jädrar vad dålig bilden blev