• Anonym (123)

Finns det killar som gillar små bröst?

Som rubriken  lyder 

• Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?
  • MrMackan79

Helt galet sexigt och vackert! Små bröst har alltid en fin form och är vad jag föredrar. Mycket fina!!

• Rikard
    Anonym (123) skrev 2018-02-23 21:56:15 följande:

Så ser mina små ut och ja det finns två små bröst som delvis är täckta av mitt hår.
    Jädrar vad dålig bilden blev 

Underbara!
  • Rikard
    Anonym (Nej) skrev 2018-02-22 23:06:37 följande:

Finns de tjejer som föredrar små kukar rent estetiskt + att ta på?.....samma svårt TS. NEJ! Killar föredrar inte små bröst men vafan gör man om man gillar tjejen i övrigt. Men det som oftast tas fel på är ?stora bröst?. Vad är stors bröst...stora feta tantbröst som hänger är ju heller inget härligt. Fasta stora med liiite gung, JA

Vilken tur att du kan rycka in och klargöra vad alla killar egentligen tycker, eftersom en del av oss tydligen är så förvirrade att vi inte själva vet vad vi gillar.
  • Love69
    Anonym (Nej) skrev 2018-02-22 23:06:37 följande:

Finns de tjejer som föredrar små kukar rent estetiskt + att ta på?.....samma svårt TS. NEJ! Killar föredrar inte små bröst men vafan gör man om man gillar tjejen i övrigt. Men det som oftast tas fel på är ?stora bröst?. Vad är stors bröst...stora feta tantbröst som hänger är ju heller inget härligt. Fasta stora med liiite gung, JA

Vänligen tala för dig själv inte för vad män generellt gillar. Det verkar du inte veta ett skit om.
  • villbusa

Så ser mina små ut och ja det finns två små bröst som delvis är täckta av mitt hår.

Du ser fantastiskt läcker ut! Dina snygga bröst passar fint till din kropp! Verkligen lockande!
  • Anonym (En man)

Hej

Dina bröst är jättefina och sexiga. Du skall vara supernöjd med dem. Det finns hur många killar som helst som skulle vilja vara med tjejer som har bröst i din storlek.

Var stolt över dem.
  • Anonym (123)
    MrMackan79 skrev 2018-02-23 22:09:12 följande:

Helt galet sexigt och vackert! Små bröst har alltid en fin form och är vad jag föredrar. Mycket fina!!

Rikard skrev 2018-02-23 22:17:58 följande:
    Underbara!
    villbusa skrev 2018-02-24 05:25:09 följande:
    Du ser fantastiskt läcker ut! Dina snygga bröst passar fint till din kropp! Verkligen lockande!
    Anonym (En man) skrev 2018-02-25 17:17:19 följande:
    Hej

Dina bröst är jättefina och sexiga. Du skall vara supernöjd med dem. Det finns hur många killar som helst som skulle vilja vara med tjejer som har bröst i din storlek.

Var stolt över dem.
    Nu blir jag stolt över dom 

• Beetle

Superfin tjej!
  • villbusa
    Anonym (123) skrev 2018-02-25 21:37:17 följande:

Nu blir jag stolt över dom 

Det ska du vara! Skulle älska att kyssa smeka slicka suga krama dina fantastiska bröst!
  • Duvalier

Dom där är inte små.

Väldigt fina och fasta.

Jag gillar ännu mindre :)

En dag ska vi alla dö - alla andra dagar ska vi inte det...
Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?