• Lovatic91

    Följas åt till ett plus

    Hej.

    Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

    Kanske hittar man nya vänner.

    Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

    Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

    Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • levisen

    Hej ! Jag hoppar på :) första testet för oss denna månaden. Vi har vart tillsammans i 2 år och bor norr om Stockholm. Slutade med P i slutet av November.

    BIM 20e och hoppas kunna testa den 17 och se ett plus :)

  • levisen

    Ja! Det är en sjuk lång väntan bara när man haft ägglossning, legat i som fan och sen måste man vänta 2 veckor innan svar! :D tålamod :)

  • Anonym (123)

    Vi försöker också... bor norr om sthlm. Blev gravida på första försöket och fick missfall o hoppas nu på ett nytt plus snart. Längtar så fruktansvärt mycket :)

  • Anonym (123)

    Använder ni ägglossningstester och har regelbundna cyklar? :)

  • levisen
    Anonym (123) skrev 2018-01-10 13:43:44 följande:

    Vi försöker också... bor norr om sthlm. Blev gravida på första försöket och fick missfall o hoppas nu på ett nytt plus snart. Längtar så fruktansvärt mycket :)


    Tråkigt med mf, men jag hoppas med dig. När väntar du svar? :)
  • Lovatic91

    Tog ut hormonspiralen i november förra året och haft mens en gång. Har inte riktigt 100% koll på om den är regelbunden eller nåt. Men lika mkt mensvärk som innan spiralen :(

  • LillaMy08

    Hoppar in också, 26 år gammal med sambo 29 år. Vi har varit tillsammans i 6 år och planerar vårt första barn. Är inne på tredje försöket nu, har bim 12/1 och tog ett test idag som visade negativt. Jag ställer in mig på fjärde försöket i februari :)

    Spännande att följas åt och prata av sig lite med andra i samma situation, man kan ju bli galen av tankarna ibland :D Lycka till allihopa!

  • Anonym (123)
    levisen skrev 2018-01-10 16:34:26 följande:

    Tråkigt med mf, men jag hoppas med dig. När väntar du svar? :)


    Tänkte försöka denna månad... haft uppehåll 2 månader från missfallet.. men tänkte prova nu :)

    Köpte lite ägglossningstest då jag är lite osäker på min cykel efter missfallet
Svar på tråden Följas åt till ett plus