• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • Floora

Bim om en vecka för mig och försöker hålla mig från att testa. Ska dock på semester och åker på söndag så kanske testar innan dess ;)

• Anonym (123)
    Floora skrev 2018-01-30 13:38:17 följande:

Bim om en vecka för mig och försöker hålla mig från att testa. Ska dock på semester och åker på söndag så kanske testar innan dess ;)

Spännande. Håller tummarna
  • Anonym (123)

Jag tror inte det blev något denna månad men inte mens förrän helgen. Hur går det för dig?

• Lovatic91
    Anonym (123) skrev 2018-02-19 10:38:03 följande:

Jag tror inte det blev något denna månad men inte mens förrän helgen. Hur går det för dig?

Svårt att få till det rätt dagar. Har inte jätte koll på när jag har ägglossning heller.
  • Anonym (123)
    Lovatic91 skrev 2018-02-19 13:00:48 följande:

Svårt att få till det rätt dagar. Har inte jätte koll på när jag har ägglossning heller.

Börja med ägglossningstest? :)
  • Lovatic91
    Anonym (123) skrev 2018-02-19 13:07:34 följande:

Börja med ägglossningstest? :)

Jag förstår inte riktigt hur det funkar och känns stressigt men har hemma så kanske får testa. Iaf
  • Anonym (123)
    Lovatic91 skrev 2018-02-19 16:56:42 följande:

Jag förstår inte riktigt hur det funkar och känns stressigt men har hemma så kanske får testa. Iaf

Om du tycker det är jobbigt o veta hur dom funkar kör på det digitala med clearblue den rosa:)
  • Lovatic91
    Anonym (123) skrev 2018-02-19 19:08:00 följande:

Om du tycker det är jobbigt o veta hur dom funkar kör på det digitala med clearblue den rosa:)

Dom är ju så dyra. Har ju mens app men vet inte hur den är att lita på. Sen blir det så svårt också för man ska ligga vissa dagar och det är svårt att planera
  • Anonym (123)
    Lovatic91 skrev 2018-02-20 12:29:57 följande:

Dom är ju så dyra. Har ju mens app men vet inte hur den är att lita på. Sen blir det så svårt också för man ska ligga vissa dagar och det är svårt att planera

Okeej... ja mensappar är ju bara bra om man har väldigt regelbunden mens. Annars ska man ju tempa. Beror väl på. Köpte ett paket såna på aporea 186kr tror jag. Och har använt 2 stickor. Blev gravid. Fick missfall. Sen ha vi tagit en mindre paus nu
Svar på tråden Följas åt till ett plus