• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • Tussan94
    Mikkis90 skrev 2018-01-20 09:08:40 följande:

Hej tjejer! :D imorse gjorde jag ett test och det visade jätte jätte svagt Pluss!!!!! Min man trodde mig inte men när jag visade så vart han helt skakig och satte sig ner i soffan.

Ska ta ett till om två dagar när jag har min Bim, så förhoppningsvis blir plusset tydligare!. :D

Mina symptom är : hög Temp ,illa mående lite varierande om dagen , kissnödig hela tiden, super trög i magen, sura uppstötningar, gasig som fan , lite lätt kramp i livmodern (förmodligen för att den växer) , hungrig hela tiden men så fort jag ska äta så blir jag mätt fort och hungrig direkt igen efter ett par minuter .

Åå grattis ????
  • Anonym (123)
    Mikkis90 skrev 2018-01-20 09:08:40 följande:

Hej tjejer! :D imorse gjorde jag ett test och det visade jätte jätte svagt Pluss!!!!! Min man trodde mig inte men när jag visade så vart han helt skakig och satte sig ner i soffan.

Ska ta ett till om två dagar när jag har min Bim, så förhoppningsvis blir plusset tydligare!. :D

Mina symptom är : hög Temp ,illa mående lite varierande om dagen , kissnödig hela tiden, super trög i magen, sura uppstötningar, gasig som fan , lite lätt kramp i livmodern (förmodligen för att den växer) , hungrig hela tiden men så fort jag ska äta så blir jag mätt fort och hungrig direkt igen efter ett par minuter .

GRATTIS SÅ KUL!!! hoppas på plus till flera
  • EIJ90

Hoppar in i tråden.