• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • Tussan94
    Mikkis90 skrev 2018-01-20 09:08:40 följande:

Hej tjejer! :D imorse gjorde jag ett test och det visade jätte jätte svagt Pluss!!!!! Min man trodde mig inte men när jag visade så vart han helt skakig och satte sig ner i soffan.

Ska ta ett till om två dagar när jag har min Bim, så förhoppningsvis blir plusset tydligare!. :D

Mina symptom är : hög Temp ,illa mående lite varierande om dagen , kissnödig hela tiden, super trög i magen, sura uppstötningar, gasig som fan , lite lätt kramp i livmodern (förmodligen för att den växer) , hungrig hela tiden men så fort jag ska äta så blir jag mätt fort och hungrig direkt igen efter ett par minuter .

Åå grattis ????
  • Anonym (123)
    Mikkis90 skrev 2018-01-20 09:08:40 följande:

Hej tjejer! :D imorse gjorde jag ett test och det visade jätte jätte svagt Pluss!!!!! Min man trodde mig inte men när jag visade så vart han helt skakig och satte sig ner i soffan.

Ska ta ett till om två dagar när jag har min Bim, så förhoppningsvis blir plusset tydligare!. :D

Mina symptom är : hög Temp ,illa mående lite varierande om dagen , kissnödig hela tiden, super trög i magen, sura uppstötningar, gasig som fan , lite lätt kramp i livmodern (förmodligen för att den växer) , hungrig hela tiden men så fort jag ska äta så blir jag mätt fort och hungrig direkt igen efter ett par minuter .

GRATTIS SÅ KUL!!! hoppas på plus till flera
  • EIJ90

Hoppar in i tråden.

Jag och min man är på första seriösa försöket denna månaden (första barnet). Slutade med p-piller i nov.

Jag är 27 och han är 31. Vi bor i Skåne. Beräknad bim runt 21-23/1. Har nyss börjat med NC och har inte kunnat se Äl. Har haft rosa flytningar i två dagar nu (inget blod). Men är som sagt osäker på om jag haft Äl denna månaden. Tänker testa först efter bim om det inte blir någon mens innan dess.

Vill gärna följa med i tråden och stötta för plus :)

• kna1

Hej! Hoppar in här jag med,

Är 26, mannen 27. Bor utanför Sthlm.

Jag jobbar som lärare och mannen snickare, varit tsm i 8 år och är gifta sen 2016.

Har fått till 1 försök där vi träffat äl och kör ett till seriöst försök nu, hoppas! :)

• Floora

Hur går det för er tjejer? :) Några pluss eller känningar hos någon?

• Floora
    Anonym (123) skrev 2018-01-28 19:57:45 följande:

Har bim imorgon!

Spännande :) då håller vi tummarna :)
  • Anonym (123)
    Floora skrev 2018-01-28 22:06:38 följande:

Spännande :) då håller vi tummarna :)

Idag sjönk tempen så mensen kommer nog närsom. Nya tag snart !! :)
  • Anonym (123)

Mensen kom men bim i slutet av feb då. Håller tummarna. Hur går det för er tjejer?

Svar på tråden Följas åt till ett plus