• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • Mikkis90

Glömde skriva att jag har även 37 grader i Temp på morgonen och hela dagen , har du det också levisen? :D

• LillaMy08

Bim idag och ingen mens i sikte, har inte ens mensvärk och vanligtvis har jag ganska kraftig värk. Kan ju komma vilken dag som helst, men den brukar vara punktlig. Men bara negativa test tyvärr... Känns som att mensen gärna får komma om jag ändå inte är gravid, så man kan göra ett nytt försök! :D

• Floora

Med första barnet så åt jag rosenrot innan jag blev gravid vilket gjorde att ägglossningen blev mer tydlig. Kände direkt när det var dags, inte helt bekvämt kanske men ganska bra ;)

Har köpt nu med och tänkte se om det kunde ge systemet en skjuts i rätt riktning. Det ska ju ha en effekt mot trötthet med så passar bra denna tiden på året.

Någon mer här som har erfarenhet av rosenrot?

• Anonym1891

Hoppar också in här.

30 år och bor i västra Stockholm, har varit tillsammans med min kille i 14 år och vi har precis börjat planera för barn nummer ett.

Bör ha BIM runt den 22/1 och inbillar mig massa olika symptom. Kul att följa andra :)

• Lovatic91
    Floora skrev 2018-01-13 16:42:28 följande:

Med första barnet så åt jag rosenrot innan jag blev gravid vilket gjorde att ägglossningen blev mer tydlig. Kände direkt när det var dags, inte helt bekvämt kanske men ganska bra ;)

Har köpt nu med och tänkte se om det kunde ge systemet en skjuts i rätt riktning. Det ska ju ha en effekt mot trötthet med så passar bra denna tiden på året.