• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • levisen
    LillaMy08 skrev 2018-01-10 16:39:21 följande:

Hoppar in också, 26 år gammal med sambo 29 år. Vi har varit tillsammans i 6 år och planerar vårt första barn. Är inne på tredje försöket nu, har bim 12/1 och tog ett test idag som visade negativt. Jag ställer in mig på fjärde försöket i februari :)

Spännande att följas åt och prata av sig lite med andra i samma situation, man kan ju bli galen av tankarna ibland :D Lycka till allihopa!

Då är vi några stycken i tråden nu då :D ! Jag är förväntansfull i för första testet på onsdag. Det enda jag känt av senaste dagarna är rejäl svullen mage och ont som fan i ena bröstet. Myste igår med sambon och det gjorde nästan lite ont i magen. Kan vara inbillning också :) !
  • LillaMy08
    levisen skrev 2018-01-11 07:30:31 följande:

Då är vi några stycken i tråden nu då :D ! Jag är förväntansfull i för första testet på onsdag. Det enda jag känt av senaste dagarna är rejäl svullen mage och ont som fan i ena bröstet. Myste igår med sambon och det gjorde nästan lite ont i magen. Kan vara inbillning också :) !

Då har du några spännande dagar framför dig, jag håller tummarna för ett plus! :)
  • Floora

Hej tjejer ????

Jag och min sambo har nyligen slutat med skydd för att se om vi kanske blir en till i familjen. Jag har ett barn sedan innan men vi skulle vilja ha gemensamma barn med. Ägglossningen borde infall under nästa vecka ????

Jag är 27 år och vi bor utanför Göteborg.

• Floora