• Lovatic91

Följas åt till ett plus

Hej.

Jag och min sambo ska börja försöka bli gravida nu i slutet på månaden. Skulle vara kul om flera här inne ville följas åt.

Kanske hittar man nya vänner.

Vi bor söder om Stockholm och skulle vara roligt att följa er som bor nära men självklart är alla välkomna.

Vi är 26 år gamla, vart tsm i 2,5 år och förlovade oss i somras.

Min sambo jobbar som fibertekniker och jag jobbar som barnskötare på en förskola.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus
  • levisen
    LillaMy08 skrev 2018-01-10 16:39:21 följande:

Hoppar in också, 26 år gammal med sambo 29 år. Vi har varit tillsammans i 6 år och planerar vårt första barn. Är inne på tredje försöket nu, har bim 12/1 och tog ett test idag som visade negativt. Jag ställer in mig på fjärde försöket i februari :)

Spännande att följas åt och prata av sig lite med andra i samma situation, man kan ju bli galen av tankarna ibland :D Lycka till allihopa!

Då är vi några stycken i tråden nu då :D ! Jag är förväntansfull i för första testet på onsdag. Det enda jag känt av senaste dagarna är rejäl svullen mage och ont som fan i ena bröstet. Myste igår med sambon och det gjorde nästan lite ont i magen. Kan vara inbillning också :) !
  • LillaMy08
    levisen skrev 2018-01-11 07:30:31 följande:

Då är vi några stycken i tråden nu då :D ! Jag är förväntansfull i för första testet på onsdag. Det enda jag känt av senaste dagarna är rejäl svullen mage och ont som fan i ena bröstet. Myste igår med sambon och det gjorde nästan lite ont i magen. Kan vara inbillning också :) !

Då har du några spännande dagar framför dig, jag håller tummarna för ett plus! :)
  • Floora

Hej tjejer ????

Jag och min sambo har nyligen slutat med skydd för att se om vi kanske blir en till i familjen. Jag har ett barn sedan innan men vi skulle vilja ha gemensamma barn med. Ägglossningen borde infall under nästa vecka ????

Jag är 27 år och vi bor utanför Göteborg.

• Floora

Det var inte meningen att det skulle bli en massa frågetecken men smileys var tydligen inte uppskattat, haha

• Lovatic91

Fick mens idag två dagar för tidigt.

Men vi har endast kört avbrutet hittills.

Men ska köra nu vid ägglossningen i slutet av månaden.

• Mikkis90

Hej tjejer! :)

Jag och min kille ska äntligen försöka oss på en gemensam bebis! Hade ägglossning i söndags och sexade loss i lördags , och i måndags och tisdags högg det till som satan i äggstockarna så förhoppningsvis blir det pluss snart , ska ja bim den 21:a så jag hoppas så inne Norden att det blir pluss :D

Jag har ett barn sen tidigare och jag är 27 år och min kille är 23. Vi bor norr om Sthlm :)

• Anonym (123)

Spännande. Hoppas det blir plus för alla oss snart då

• levisen
    Mikkis90 skrev 2018-01-11 18:05:13 följande:

Hej tjejer! :)

Jag och min kille ska äntligen försöka oss på en gemensam bebis! Hade ägglossning i söndags och sexade loss i lördags , och i måndags och tisdags högg det till som satan i äggstockarna så förhoppningsvis blir det pluss snart , ska ja bim den 21:a så jag hoppas så inne Norden att det blir pluss :D

Jag har ett barn sen tidigare och jag är 27 år och min kille är 23. Vi bor norr om Sthlm :)

Gud va kul ! Jag hade ÄL i fredags/lördags och har bim 20e! Har haft flera lustiga symptom som extrem orkeslöshet, ont i höger bröstvårta, ont i halsen på mornarna, supertörstig, svullen mage, pulserande känsla i magen och helt enkelt ganska low i kroppen.

Har köpt ett digitalt test idag och det kliar i fingrarna att testa redan imorgon :D !

Vi har ju BIM nästan samtidigt :D jag bor oxå norr om Sthlm och är 27 år.
  • Mikkis90
    levisen skrev 2018-01-12 18:50:28 följande:

Gud va kul ! Jag hade ÄL i fredags/lördags och har bim 20e! Har haft flera lustiga symptom som extrem orkeslöshet, ont i höger bröstvårta, ont i halsen på mornarna, supertörstig, svullen mage, pulserande känsla i magen och helt enkelt ganska low i kroppen.

Har köpt ett digitalt test idag och det kliar i fingrarna att testa redan imorgon :D !

Vi har ju BIM nästan samtidigt :D jag bor oxå norr om Sthlm och är 27 år.

Gud vad kul levisen ! :D jag har fått rejäl halsbränna nu sen i onsdags och svettas så enormt mycket sen tisdags (både händer och fötter och halsen) vilket jag aldrig gör för att jag är så kall annars XD haha mannen undrade varför jag va så röd i ansiktet idag när vi kom in i affären (såg ut som att jag hade sprungit ett maratonlopp) haha såna fruktansvärda värmevalningar hela tiden så springer titt som tätt in i duschen och duschar med kallvatten ???? Haha

Ja spännande hoppas vi får pluss samtidigt! När ska du testa? :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus