• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • moaguuun
    Deceree1 skrev 2018-02-15 18:51:11 följande:

Jag skrattar när jag ser henne med löshår, botox och lösnaglar. Jag tycker inte att hon passar in i bilden på landet, på en gård. Hon skulle aldrig klara en gård själv. Och det är väl det man strävar efter? Den värdigaste farmaren, vinnare, ska kunna sköta en gård själv.

Ja det får du gärna göra men hennes utseende har inget med hurvida hon klarar av en farm att göra. Det känns bara lågt att börja håna någons utseende.
  • Mamma till S

Faen så less jag är på Mulle o Alexandra! Förstår inte att dom får hålla på ostraffat, snor mat, förstör uppdrag. Nej så himla låg nivå! Alexandra skulle inte våga ett skit utan Mulle. Så larvigt! Usch blir så arg!! Varför får dom inte nå straff?? Allt finns ju filmer liksom. Tycker synd om Dee.

Så fult att ta de där med äggen i hela gruppen, när det inte ens hon som gjort det. Mulle vart ju så jävla sur på Robban när han yttrade sig om hästarnas mat o vatten, då skulle minsan Robert va pratat med Mulle ensam o inte i hela gruppe!

Varför dessa vidriga elakheter!? Visst ett spel men detta är ju att gå över gränsen! Fyfan!

• Deceree1
    Mamma till S skrev 2018-02-15 19:46:00 följande:

Faen så less jag är på Mulle o Alexandra! Förstår inte att dom får hålla på ostraffat, snor mat, förstör uppdrag. Nej så himla låg nivå! Alexandra skulle inte våga ett skit utan Mulle. Så larvigt! Usch blir så arg!! Varför får dom inte nå straff?? Allt finns ju filmer liksom. Tycker synd om Dee.

Så fult att ta de där med äggen i hela gruppen, när det inte ens hon som gjort det. Mulle vart ju så jävla sur på Robban när han yttrade sig om hästarnas mat o vatten, då skulle minsan Robert va pratat med Mulle ensam o inte i hela gruppe!

Varför dessa vidriga elakheter!? Visst ett spel men detta är ju att gå över gränsen! Fyfan!

Nån gång måste det ju slå tillbaka på dom själva för det dom har gjort. Vänta bara...
  • Johannus
    Mamma till S skrev 2018-02-15 19:46:00 följande:

Håller med dig helt och hållet.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-15 20:07:08 följande:
    Det finns en tråd på flaschback om Farmen. Läser ni den?
    Nej är aldrig inne på flachback.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-02-15 21:03:34 följande:

Nej är aldrig inne på flachback.

Den är på nästan 400 sidor. Det diskuteras hej vilt :)
  • moaguuun
    Deceree1 skrev 2018-02-15 20:07:08 följande:

Det finns en tråd på flaschback om Farmen. Läser ni den?

Jag blir deprimerad av Flashback. Det känns som att alla empatibefriade mobbare har samlats på samma ställe.
  • MJ1

Orkar inte med JP. Kille som alltid spelar socialt spel.

Varför pratar Dee så mycket engelska? Är det hennes andra språk eller något?

• Delilah2001
    MJ1 skrev 2018-02-15 22:38:08 följande:

Orkar inte med JP. Kille som alltid spelar socialt spel.

Varför pratar Dee så mycket engelska? Är det hennes andra språk eller något?

Hon är tydligen uppväxt i England.
Svar på tråden Farmen 2018