• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1
    MJ1 skrev 2018-02-15 22:38:08 följande:

Orkar inte med JP. Kille som alltid spelar socialt spel.

Varför pratar Dee så mycket engelska? Är det hennes andra språk eller något?

Haha Näe, visst , hon är väl uppväxt i London men det gör hon nog för att hålla en internationell nivå på språket på tuben. Hon "reagerar" på videos på youtube. De hänger väl me lite utanför den världen också :)
  • Delilah2001

Jag hoppas att Robin, Robert, Helena eller Dee vinner.

• Noname00

Tror Robert kommer välja Kunskap eller sågen, Mulle ryker nog om det blir kunskap.

• Mamma till S

Orkar inte med mulle längre!! Usch.

Jp är ju bara slisk o så dryg just nu.

• Deceree1

Undrar hur Gutta känner det när han ser farmen och hör att mulle säger kojäveln hela tiden. Jag tror inte att han tycker att det är kul. Dessutom fick vi se när kultingarna föddes att det knappt fanns någon halm på golvet och det lilla sol fanns va fullt av skit. Skulle tro att Gutta blir förbannad. Inte ett enda uppdrag hade han godkänt tror jag. Byggnaderna är ju vinda och snea och springor överallt.

• Nandez
    Mamma till S skrev 2018-02-15 23:45:23 följande:
    Orkar inte med mulle längre!! Usch.
    Jp är ju bara slisk o så dryg just nu.
    Känner samma sak
  • Nandez
    Mamma till S skrev 2018-02-15 19:46:00 följande:
    Faen så less jag är på Mulle o Alexandra! Förstår inte att dom får hålla på ostraffat, snor mat, förstör uppdrag. Nej så himla låg nivå! Alexandra skulle inte våga ett skit utan Mulle. Så larvigt! Usch blir så arg!! Varför får dom inte nå straff?? Allt finns ju filmer liksom. Tycker synd om Dee.
    Så fult att ta de där med äggen i hela gruppen, när det inte ens hon som gjort det. Mulle vart ju så jävla sur på Robban när han yttrade sig om hästarnas mat o vatten, då skulle minsan Robert va pratat med Mulle ensam o inte i hela gruppe!

Varför dessa vidriga elakheter!? Visst ett spel men detta är ju att gå över gränsen! Fyfan!
    Håller med helt och hållet
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-02-15 20:07:08 följande:
    Det finns en tråd på flaschback om Farmen. Läser ni den?
    Jag gör det
  • Nandez
    moaguuun skrev 2018-02-15 21:30:30 följande:
    Jag blir deprimerad av Flashback. Det känns som att alla empatibefriade mobbare har samlats på samma ställe.
    Farmentråden är okej
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-02-16 08:58:18 följande:
    Undrar hur Gutta känner det när han ser farmen och hör att mulle säger kojäveln hela tiden. Jag tror inte att han tycker att det är kul. Dessutom fick vi se när kultingarna föddes att det knappt fanns någon halm på golvet och det lilla sol fanns va fullt av skit. Skulle tro att Gutta blir förbannad. Inte ett enda uppdrag hade han godkänt tror jag. Byggnaderna är ju vinda och snea och springor överallt.
    Mitt i prick
Svar på tråden Farmen 2018