• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Johannus

Ojojoj varför valde Pawel Robban? Men ok om Pawel åker så får han komma till Torpet och vila ut sig och komma tillbaka den vägen till Farmen.

• Noname00

Varför valde han tinget, han verkar lite självgod att han lätt skulle kunna vinna alla grenar.

• Noname00

Är det bara en tillfällighet att Mulle och Alexandra delar både säng och täcke?

• Deceree1

Jag tycker att det va bra att Robert vann. Han känns som en genuin snäll och omtänksam kille. Förra året vann Nicklas som också han kommer från Kalmar. Han kändes också sådär himla hemtrevlig. Tänk att det finns så mysiga snälla killar i Kalmar. Inte långt från mig :) ingen av dom är singel....

• Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-11 23:44:07 följande:

Jag tycker att det va bra att Robert vann. Han känns som en genuin snäll och omtänksam kille. Förra året vann Nicklas som också han kommer från Kalmar. Han kändes också sådär himla hemtrevlig. Tänk att det finns så mysiga snälla killar i Kalmar. Inte långt från mig :) ingen av dom är singel....

Jag tror Mulle är singel.
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-11 23:47:45 följande:

Jag tror Mulle är singel.

Åhhhhhh!!!!

Usch !!!!!
  • Jeska

:) ja mulle är nog singel. Men kan även tycka lite synd om honom också.

Svar på tråden Farmen 2018