• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1

Stackars torpare som ska behöva dras med mulle. Tänk om han slår ut polacken( minns inte vad han heter) då blir livet på torpet oerhört jobbigt. Dom blev ju inte direkt glada när han kom dit. Och tänk om han slår sig in på farmen igen... Alexandra började tjuta när de skulle ta farväl och han knuffar bort henne och säger - gråt inte! Och så står han där o tjuter själv. Alexandra o hon med läpparna kommer inte att klara sig utan mulle. Dom kommer nog fortsättningsvis att sova bort tiden.. det är vad jag tror de :)

• Johannus
    Jeska skrev 2018-02-19 01:37:37 följande:
    Äntligen. Men Mulle va kunde mer än vad jag trodde faktiskt. Nu vill jag bara att Alexandra ska åka. Men tyvärr tror jag att hon blir stor bonde :(
    Klart Alexandra blir storbonde....Stod i Aftonbladet att dessa två har ett fint förhållande även efter programmet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-02-19 13:02:43 följande:
    Klart Alexandra blir storbonde....Stod i Aftonbladet att dessa två har ett fint förhållande även efter programmet.
    Eller att JP blir storbonde då han inte har någon amulett.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-02-19 15:38:38 följande:
    Eller att JP blir storbonde då han inte har någon amulett.
    Mulle har känslor för Alexandra så han sviker nog inte henne. Men hur Alexandra kan vara som storbonde blir roligt att se. Hon som tagit äpplen, legat på latsidan kommer nog få jobbigt med alla uppgifter Vincent ger. Trist om dem inte får belöning om dem inte klarar av på grund av henne. Men sen kan det ju gå bra med.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-02-19 13:02:43 följande:

Va? Är det sant? Ett platoniskt förhållande då?
  • gröna
    Mamma till S skrev 2018-02-18 21:09:13 följande:

Men jaaa. Äntligen. Så himla larvigt att dom sen måste grina ut över robbans val, man väljer väl det man tror man har en chans i? Förstår inte vad det fega ligger ? Riktig fajt, nu ska vi kriga haha det för mig är löjligare... Alexandra är inte mkt utan Mulle

Sophan skrev 2018-02-18 22:03:14 följande:

Håller med! Man tävlar väl för att vinna? Då väljer man ju inte en gren man tror man kan åka ut i framgör en man tror sig ha störst chans i. Så himla fjantigt att sitta och kalla Robban feg! Han var taktisk.

Var det inte Alexandra som valde "styrka" mot en kvinna som var mindre än henne? Är inte det fegt?
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-19 16:16:53 följande:
    Va? Är det sant? Ett platoniskt förhållande då?
    Ingen aning ....Hon kanske gillar äldre män.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-02-19 17:23:29 följande:

Ingen aning ....Hon kanske gillar äldre män.

Men han liksom.....
  • Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-19 18:14:19 följande:
    Men han liksom.....
    Det kan vara så att han har sidor vi inte har sett, eller så kanske hon tog chansen att ta det hon får.
Svar på tråden Farmen 2018