• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-20 14:21:14 följande:
    Och det va ju ett slag i huvudet. Ett ganska hårt slag. Hon har sviter i nacken än idag av det. Kirsti alltså.
    Jag har inte sett någonstans om att Kirsi anmälde eller har ont, men så kan det vara.

Även mobbning är anmälningsbart då den som blir mobbad glömmer det aldrig. Jag själv blev mobbad hela skoltiden och närmar mig pensionen nu, men glömmer inte mobbarna och har dåligt självförtroende fortfarande.

I kvällens program blev jag ännu argare på J-P som fortsätter att stjäla saker och låssas som att han inte gjort nåt.

Blev även besviken på Linda som inte vet vilken fot hon står på.
  • Noname00
    Deceree1 skrev 2018-02-20 10:49:53 följande:
    Hon med gröten? Ringa misshandel. Det är iaf polisanmält.
    Syftade inte på hon med gröten, hon har redan fått lämna.
  • Noname00
    Johannus skrev 2018-02-20 20:53:09 följande:
    Jag har inte sett någonstans om att Kirsi anmälde eller har ont, men så kan det vara.

Även mobbning är anmälningsbart då den som blir mobbad glömmer det aldrig. Jag själv blev mobbad hela skoltiden och närmar mig pensionen nu, men glömmer inte mobbarna och har dåligt självförtroende fortfarande.

I kvällens program blev jag ännu argare på J-P som fortsätter att stjäla saker och låssas som att han inte gjort nåt.

Blev även besviken på Linda som inte vet vilken fot hon står på.
    Farmen är ett spel.
  • Johannus
    Noname00 skrev 2018-02-20 21:04:09 följande:
    Farmen är ett spel.
    Ja klart det är ett spel och alla spelar spelet med samma villkor, men mobbning bör inte accepteras.
    Inte heller att man snor saker så att alla förlorar belöningen.
  • lövet2

Jag har just sett Torpet. Läskigt - och imponerande. Det finns fortfarande hjältar!

• Noname00
    Johannus skrev 2018-02-20 22:27:55 följande:
    Ja klart det är ett spel och alla spelar spelet med samma villkor, men mobbning bör inte accepteras.
    Inte heller att man snor saker så att alla förlorar belöningen.
    Det är tv produktionen vill ha drama.
    Farmen är en dokusåpa det går inte att förhindra att folk gör fula grejer.
  • Johannus
    Noname00 skrev 2018-02-20 22:45:03 följande:
    Det är tv produktionen vill ha drama.
    Farmen är en dokusåpa det går inte att förhindra att folk gör fula grejer.
    För några år sen tillbaka så fick deltagarna straff för olika saker (som jag skrivit tidigare här) Nu verkar det att dem får göra precis som dem vill. Vad ger det för intryck? Dåligt uppfostrade människor eller?
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-20 23:06:49 följande:
    Självklart är det pundaren som har slarvat.
    Vem är pundaren och vad menar du med det?
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-02-20 23:11:10 följande:

Vem är pundaren och vad menar du med det?

Mulle. Branden började i hans rum på övervåningen. Jag kan inte säga att jag är förvånad, han har ju inte visat nåt ansvar precis.
Svar på tråden Farmen 2018