• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-21 19:27:06 följande:

Katastrof för vem?

Ja vuxna människor kan vara så, är lite förvånad över att du är förvånad sådant sker varje dag på arbetsplatser.

Farmen är dock en dokusåpa där det ska vara drama och intriger, inte ett scoutläger eller Mandelmans gård.

Lite moral kan man ändå ha. Om man har blivit uppfostrad rätt. Klart att det är ett spel men när det blir mobbing då är det illa
  • Johannus
    Noname00 skrev 2018-02-21 18:59:57 följande:
    Löjligt att slösa med resurser, det skulle bara läggas ned, låt polisen utreda riktiga brott istället.
    Helt  klart finns det viktigare saker som polisen ska göra i dagens Sverige. Men det var ok av Kirisi att göra en anmälan?

Förstår att du gillar det elaka gänget bättre än det som jobbar som t.ex Dee.
  • Johannus

Blir mer och mer irriterad på Alexandras löjliga mobbning och J-P är med som en liten hund. Man bara undrar vilken uppfostran dessa fått hemifrån. Vuxna människor usch!.

Bra att Dee har sett igenom att plocka äpplen var Alexandras ide för att fortsätta mobba.

• Noname00
    Johannus skrev 2018-02-21 20:01:16 följande:
    Helt  klart finns det viktigare saker som polisen ska göra i dagens Sverige. Men det var ok av Kirisi att göra en anmälan?

Förstår att du gillar det elaka gänget bättre än det som jobbar som t.ex Dee.
    Vart skrev jag att jag gillar det elaka gänget?
    Du pratar som om Dee vore någon altartavla i guld.
    Tycker du att Dee ska polisanmälas för djurplågeri?
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-21 20:40:27 följande:

Varför skulle Dee anmälas för djurplågeri ?!? Hon och Robert är dom enda som bryr sig om djuren. För de andra är bara djuren en slit o slängvara.
  • Deceree1

Fy faan rent ut sagt vad vidrig hon är den där Heffaklumpen. Åh han JP är lika vidrig han. Jag tål inte se dom fula nunorna utan att gå i taket. Hur kan man leva med sig själv när man är som dom två. Så vidriga.

• Johannus
    Noname00 skrev 2018-02-21 20:40:27 följande:
    I undertonen på ditt inlägg så lät det som att det elaka gänget får göra som dem vill för det är ju bara en dokusåpa.

Nej Dee är inte en altartavla i guld för mig, men menar att ingen ska mobba någon i programmet. Om det är någon som jag vill ska vinna så är det Pawel eller Robert.

Varför skulle Dee anmälas för djurplågeri?  Har inte sett henne vara hemsk mot djuren.
  • Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-21 19:27:06 följande:

Katastrof för vem?

Ja vuxna människor kan vara så, är lite förvånad över att du är förvånad sådant sker varje dag på arbetsplatser.

Farmen är dock en dokusåpa där det ska vara drama och intriger, inte ett scoutläger eller Mandelmans gård.

O du! Som tror du vet allt! De arbetsplatser jag har varit på, har det inte varit så!! Jag har aldrig påstått att det ska vara som mandelmans men lite jävla respekt kan man ha! De handlar om att ta hand om en gård! Inte att tillfredsställa imbecilla individers nycker!!
  • Noname00
    Johannus skrev 2018-02-21 21:15:15 följande:
    I undertonen på ditt inlägg så lät det som att det elaka gänget får göra som dem vill för det är ju bara en dokusåpa.

Nej Dee är inte en altartavla i guld för mig, men menar att ingen ska mobba någon i programmet. Om det är någon som jag vill ska vinna så är det Pawel eller Robert.

Varför skulle Dee anmälas för djurplågeri?  Har inte sett henne vara hemsk mot djuren.
    Du såg inte hur hon bar kalkonen, samtidigt som hon ströp den runt halsen så den inte fick någon luft, otroligt skallskadat förstår att Gutta reagerade.
    Djur är inget man kastar runt även om dom ska slaktas,
Svar på tråden Farmen 2018