• Etty94

Barn 2019

Hejsan! Är så himla taggad på detta året då vi ska i slutet på maj försöka att skaffa vårt första barn. Undrar om där möjligtvis finns fler som är inne på samma sak som oss? Vi har varit tillsammans i över 6 år, båda är 24 och har fasta heltidstjänster. Är nyfiken på era tankar och vill gärna få tips och råd hur vi ska förbereda oss. KRAM 

• Svar på tråden Barn 2019
  • Milian03
    emim skrev 2018-05-27 15:54:32 följande:

En till! Hoppar in här, verkar peppade med flera i samma sits. Vi har inte skyddat oss under 2017 men det känns som vi först nu under våren vi gett en ärlig chans :) Är 30 + så jag hoppas det ska ske något nu!

Längar ni som börjat? Jag får vänta i 5 dar innan mensen kommer men har varit super öm i bröstvårtorna i säker en vecka (solbränd!?) usch vad jag kommer bli besviken denna månad igen..

Är också 30+. Vi har försökt i fem månader. Gått igenom 1 missfall. Har bim 3/6.

Känner också att jag kommer bli besviken. :/
  • EmmalinneaS
    91sarah skrev 2018-05-26 22:31:08 följande:

japp, och olika appar, du?

Just nu kör jag endast på appen Flo och försöker känns efter.. Orkar inte ännu lägga en massa tid eller pengar på ÄL-tester. Men får nog köra på det om det fortsätter vara oregelbundet en längre tid och inget händer..
  • 91sarah
    EmmalinneaS skrev 2018-05-28 12:44:45 följande:

Just nu kör jag endast på appen Flo och försöker känns efter.. Orkar inte ännu lägga en massa tid eller pengar på ÄL-tester. Men får nog köra på det om det fortsätter vara oregelbundet en längre tid och inget händer..

Jag hade bestämt mig att försöka strunta i det men det är sååå svårt nu när mensen är över..
  • Anonym (Tessa)
    Trullis82 skrev 2018-05-26 09:14:03 följande:
    Det har jag gjort o det är för tidigt att säga. Endel blöder även vid graviditet. Andra inte. Kan oxå vara ett tidigt missfall. Men som sagt ..... avvakta var svaret
    Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Tessa)
    EmmalinneaS skrev 2018-05-28 12:44:45 följande:
    Samma här, känns onödigt att köra med massa tester innan man gett det några "naturliga" försök :) 
  • Anonym (Sandra)

Hej!

Jag och min sambo försöker skaffa barn och jag har nu diverse symtom, ömma bröst, illamående, flytningar och yrsel. Tog ett test idag som jag tycker att jag ser något på men skulle behöva era ögon och åsikter!

Tack på förhand!

Svar på tråden Barn 2019