BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)
Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8
Kram
jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...
Tack hoppas på det bästa, har två missfall bakom mig redan så jag håller tummarna.
Ledsen för din skull, så himla jobbigt :(
jag har aldrig haft det så jag vet ju inte.. men stark mensvärk i kombination med blod när jag går på toa gör att jag misstänker att det måste vara det. himla trist.... :( jag vill ju så gärna ha ett barn till.
Tråkigt, det låter som ett missfall tyvärr. Önskar jag kunde säga nåt annat....Ja jag vill ju oxå det men än är det väl inte försent att lyckas :)
Nu ska jag iväg såååå nervös.
Kram på dig
Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)
Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8
Kram
jag har aldrig haft det så jag vet ju inte.. men stark mensvärk i kombination med blod när jag går på toa gör att jag misstänker att det måste vara det. himla trist.... :( jag vill ju så gärna ha ett barn till.
Hej hörrni!
Jag hoppar gärna in här jag med. Är i vecka 6.
Tredje barnet på g :)
Har skickat PM om att få gå med i Facebookgruppen med, då jag är betydligt mer aktiv där än på FL.
Gud vad trist, vet precis vad du går igenom. Styrkekram <3
tack... är på jobbet och är så ledsen. så himla svårt att inte visa det :( men jag försöker tänka att det antagligen var något fel och det här är kroppens sätt att säga ifrån.. huvudet vet det, men det värker i hjärtat :(