• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • minipeach86
    Anonym (bebis på g) skrev 2018-02-12 09:41:35 följande:

jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...

Nej! =( usch så otroligt ledsamt, beklagar verkligen =( 
    Hur långt hann du gå? =/ tycker också du ska gå hem från jobbet! <3 
    Har PCOS och försökt sedan jan-17. Plussade på fjärde kuren Letrozol
  • Charlieellerså
    Anonym (bebis på g) skrev 2018-02-12 09:41:35 följande:

jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...

Beklagar verkligen : ( skickar en styrkekram
  • Anonym (bebis på g)

tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?

nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.

• Kakan0
    Anonym (bebis på g) skrev 2018-02-12 11:20:44 följande:

tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?

nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.

Jag var också i 5+1, jag ringde barnmorskan idag där jag hade bokat mitt hälsosamtal om 14 dagar. Jag fick en tid för vaginalt ul på fredag. För att se om det är ett missfall och isåfall om det finns några rester kvar. Har du mycket ont och blöder rikligt så kan du alltid vända dig till gynakuten. Kram
  • aras90

Hoppar in här med!

Gick precis in i vecka 7. Första barnet för både mig och min sambo. Vi är 28 resp 29 år. Jag slutade med p-piller september 2015, så vi har försökt lääänge! Fick ett missfall i augusti 2017, var då i vecka 6, så det kom tidigt. Nu håller vi alla tummar vi har för att det ska gå vägenGlad 

• emelieCW

Hallå där allihop :) Jag väntar på att göra ett grav.test då jag tror vi lyckades pricka ägglossning 5 februari! Vi har en 3,5 månaders bebis och skulle då få samma BF som hon är född (28 oktober) om vi nu har lyckats haha! Ganska sjukt isåfall att få 2 barn inom prick 1 år men otroligt kul! Är så spänd på att få göra testet men vet inte riktigt när jag bör göra det då jag inte har regelbunden mens (Har PCOS) men antar att jag måste vänta någon vecka till åtminstone!

• saijda

Hej, hoppas det är okej att jag följer här :)

Jag är på BIM+3 idag, skulle haft mens i fredags. (Fick missfall 11 januari i år) :0

Har inte vågat mig än bara :(

Hoppas på ett pluss såklart och att bebisen vill stanna hos oss. I såna fall är BF 19 oktober, en dag efter min mammas födelsedag <3

• familjenl

Jag känner mig inte redo för att vara med i en stor facebook-grupp än så jag fortsätter gärna hänga och skriva här om någon mer känner likadant. :)

• Anehhs

Grattis till er nya som plussat och beklagar för er som fått missfall<3

Svar på tråden BF oktober 2018