BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Skogsmamman3 Ser något VÄLDIGT svagt. Alltså precis att det finns där! Om jag kollar riktigt noga så är det precis så man ser det. Men då är ju frågan om jag inbillar mig... hoppas för din skull att det finns ett sträck där!
Håller tummarna att det blir starkare!
Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!
Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....

Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....
Skogsmamman3 Ser något VÄLDIGT svagt. Alltså precis att det finns där! Om jag kollar riktigt noga så är det precis så man ser det. Men då är ju frågan om jag inbillar mig... hoppas för din skull att det finns ett sträck där!
Håller tummarna att det blir starkare!
Så roligt med alla som får pluss! Det är väll det enda positiva just nu när man själv känner att hoppet är ute för den här månaden att man kan få glädjas åt andra
:)
Grattis till er som plussat och er som är på väg!
Blir galen för att jag inte ser bilder från mobilen!
Gör ni andra det?
Jag vill så gärna se era tester!!
Tack ska ni ha :D
BIM
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
27/3 Längtande95
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
Gör du?!
Nej på de här testerna är kontrollstrecket i lilla rutan och om det blir ett lodrätt streck i stora rutan är det positivt. Negativt = inget streck alla i stora rutan