• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • joannac
    PowerL skrev 2018-02-28 22:35:18 följande:

Oh herregud så fel jag hade om mig själv. Jag ÄR gravid!

Men har sån himla mensvärk och ett jävla svängande humör som precis innan mens så trodde ju det var kört....

grattis!! vilken underbar känsla! :') hoppas på plus nu i dagarna och att vi ses i bf november!
  • PowerL
    joannac skrev 2018-02-28 22:58:59 följande:

grattis!! vilken underbar känsla! :') hoppas på plus nu i dagarna och att vi ses i bf november!

Tack :) Ja lycka till till allihopa här :)
  • Asale

PowerL: åh vad kul! Grattis!! Hoppas jag också får känna den känslan. Har aldrig varit gravid tidigare. Guuud så jag längtar!

• PowerL
    SweetDelight skrev 2018-02-28 23:01:21 följande:

Grattis PowerL! Så himla kul!

Tack :)
  • PowerL
    Asale skrev 2018-02-28 23:02:07 följande:

PowerL: åh vad kul! Grattis!! Hoppas jag också får känna den känslan. Har aldrig varit gravid tidigare. Guuud så jag längtar!

Tack :) Lycka till! :)
  • Anonymeg

BIM 1/3 (negativt på ÄL+ 9 ej testat igen efter). Känns som att mens är på g imorn. Försök på egen hand och fjärde månaden med hjälp av letrozol, ovitrelle & lutinus.

• joannac

Någon som känner igen sig? har massor med vita mjölkiga vattniga flytningar, hade redan lite för ca 1 (äl+6) vecka sen men idag (äl+14) va det väldigt mycket. Har haft flytningar innan mens men dom brukar inte va vita?! kroppen kan ju spela mig ett spratt och hitta på massa nya menssymptom men vill ju ändå hoppas att det beror på nått annat.
    Några tankar?

kram tjejer!

• Bambi91
    bluegrass skrev 2018-02-28 22:42:06 följande:

Grattis till er som plussat och er som är på väg!

Blir galen för att jag inte ser bilder från mobilen!

Gör ni andra det?

Jag vill så gärna se era tester!!

Jag ser bilder via mobilen, kanske beror på vilken webläsare du använder? :))
Svar på tråden BIM MARS 2018