• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Iekba

ÄL+3 eller 4 och känns som det är en evighet kvar till BIM Olidlig väntan! Kan tiden snälla gå fortare?

• Asale

Elizai: ska det inte vara ett vågrät och ett lodrät sträck så det blir ett plus?

Jag ser i alla fall ett svagt lodrät sträck

• Elizai
    Asale skrev 2018-02-28 21:23:49 följande:

Elizai: ska det inte vara ett vågrät och ett lodrät sträck så det blir ett plus?

Jag ser i alla fall ett svagt lodrät sträck

Gör du?!

Nej på de här testerna är kontrollstrecket i lilla rutan och om det blir ett lodrätt streck i stora rutan är det positivt. Negativt = inget streck alla i stora rutan
  • joannaq

Har bim på lördag, negativt test i morse :( Nästa bim blir dock i mars oxå 30/3.. :P

• Asale

Elizai: Jaha, ja jag ser då ett lodrät sträck. Ser du verkligen inte det? Ingen annan som ser sträcket?

Det är ju svagt men nog ser jag allt ett sträck ;)

• Elizai
    Asale skrev 2018-02-28 21:38:23 följande:

Elizai: Jaha, ja jag ser då ett lodrät sträck. Ser du verkligen inte det? Ingen annan som ser sträcket?

Det är ju svagt men nog ser jag allt ett sträck ;)

Skönt att det inte bara är jag då. XD

Alltså jag ser ju ett sträck men tänker stt det är för stt jag så gärna VILL se ett streck. Tar jag bilde ndirekt under en lampa så kan inte kameran fånga upp strecket på bild, men jag tycker att jag ser ett supersvagt streck. Får se vad testet säger imorn ned morgonurin helt enkelt. Hoppet finns ju där än. :)
  • Stellabanan
    Elizai skrev 2018-02-28 21:08:42 följande:

Tog ett test för drygt en timme sen, inte med morgonurin och det hade inte gått länge sen jag sist var på toa (2 timmar max). Har beräknat BIM till imorgon (1/3) så har inte mensen dykt upp gör jag med morgonurin. Men det känns rätt hopplöst. Det här testet var ju supernegativr, men hjärnan vill såklart inbilla sig spökstreck. Ett test med morgonurin för avgöra inorgon..

Tycker mig också kunna se ett lodrätt streck!
  • SweetDelight

Började nyss få blodblandade flytningar och mensvärk. Så mensen kommer nog med full styrka inatt. Får ta nya tag nästa månad!

• skogsmamman3

asså kollade in min all o såg att jag räknat fel på äl.

jag hade äl 20:e inte 22:e.

tog ett till test o visst ser jag ett svagt sträck.

brukar graviditetskollens tester visa fuktsträck? asså jag får fan inte med det på bild. min kamera är kass

Svar på tråden BIM MARS 2018