BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
ÄL+3 eller 4 och känns som det är en evighet kvar till BIM
Olidlig väntan! Kan tiden snälla gå fortare?
Elizai: ska det inte vara ett vågrät och ett lodrät sträck så det blir ett plus?
Jag ser i alla fall ett svagt lodrät sträck
Elizai: ska det inte vara ett vågrät och ett lodrät sträck så det blir ett plus?
Jag ser i alla fall ett svagt lodrät sträck
Har bim på lördag, negativt test i morse :( Nästa bim blir dock i mars oxå 30/3.. :P
Elizai: Jaha, ja jag ser då ett lodrät sträck. Ser du verkligen inte det? Ingen annan som ser sträcket?
Det är ju svagt men nog ser jag allt ett sträck ;)
Elizai: Jaha, ja jag ser då ett lodrät sträck. Ser du verkligen inte det? Ingen annan som ser sträcket?
Det är ju svagt men nog ser jag allt ett sträck ;)
Tog ett test för drygt en timme sen, inte med morgonurin och det hade inte gått länge sen jag sist var på toa (2 timmar max). Har beräknat BIM till imorgon (1/3) så har inte mensen dykt upp gör jag med morgonurin. Men det känns rätt hopplöst. Det här testet var ju supernegativr, men hjärnan vill såklart inbilla sig spökstreck. Ett test med morgonurin för avgöra inorgon..
Började nyss få blodblandade flytningar och mensvärk. Så mensen kommer nog med full styrka inatt. Får ta nya tag nästa månad!
asså kollade in min all o såg att jag räknat fel på äl.
jag hade äl 20:e inte 22:e.
tog ett till test o visst ser jag ett svagt sträck.
brukar graviditetskollens tester visa fuktsträck? asså jag får fan inte med det på bild. min kamera är kass