BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
för mig funka de inte alls, apotekets egna äl-tester funkar dock alltid klockrent för mig.
[quote=78510063][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:34:14 följande:[/quote-nick]
Skogsmamman3: tycker mig ana något på övre bilden. Men det är dock vääääääldigt svagt. Kanske bara inbillar mig. Men äl+7 Är ju inte så långt. Jag är på äl +7 och har inte testat ännu. Ska vänta tills äl+12 för det känns som om det är alldeles för tidigt för att testa ännu.
PowerL- ser inte bilden, men vad spännande!! Håller tummarna!
PowerL- ser inte bilden, men vad spännande!! Håller tummarna!
Ok :D ja nu måste jag vänta för har inga tester kvar :p
Skogsmamman3: tycker mig ana något på övre bilden. Men det är dock vääääääldigt svagt. Kanske bara inbillar mig. Men äl+7 Är ju inte så långt. Jag är på äl +7 och har inte testat ännu. Ska vänta tills äl+12 för det känns som om det är alldeles för tidigt för att testa ännu.

Åh grattis alla som plussat! Jag har bim i morgon. Insåg att jag inte har ett enda test hemma... sjutton!
Och mensvärk och pms är stark idag :(