BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Försöker tempa varje morgon, men har varit sjuk nu i en och en halv vecka och januari trampade jag jättedåligt. Både november och december hade jag positiva ÄL-tester. NC tyckte jag hade ÄL den 5e feb för då fick jag en temphöjning. Och när jag fått temphöjning har den kommit en vecka efter positiva test :/ ska på VUL den 27e för att kolla om något är fel :/
Hej igen!
Jag har varit väldigt inaktiv här ett tag nu. Vi har nyligen flyttat och allt har helt enkelt varit lite kaosaktigt.
Mitt i allt detta så fick jag besked om att jag har cellförändring på livmodertappen. Har varit på cellprovtagning nummer två och väntar svar på om man kommer behöva göra en biopsi. Med största sannolikhet är det ingen fara utan läker ut av sig själv.
Nu till min fråga, borde vi pausa bebisverkstaden tills beskedet kommit eller ska man fortsätta som vanligt?
Frågade BM men hon ville inte riktigt svara.
Hej igen!
Jag har varit väldigt inaktiv här ett tag nu. Vi har nyligen flyttat och allt har helt enkelt varit lite kaosaktigt.
Mitt i allt detta så fick jag besked om att jag har cellförändring på livmodertappen. Har varit på cellprovtagning nummer två och väntar svar på om man kommer behöva göra en biopsi. Med största sannolikhet är det ingen fara utan läker ut av sig själv.
Nu till min fråga, borde vi pausa bebisverkstaden tills beskedet kommit eller ska man fortsätta som vanligt?
ÄL-testet reagerar alltså inte på själva ägglossningen utan på det som föregår ägglossningen. Det kan därför vara så att ägglossningen ändå inte sker trots att man har fått ett postivt svar på ÄL-testet. Men man bör naturligtvis utgå från att man kommer att ha ägglossning om man får ett positivt resultat.¨
Hej igen!
Vart ifrån har du fått infon om att ett positivt ältest inte skulle vara säkert?
Jag var i kontakt med en fertilitetsmottagning och de sa att de testen på apoteket var säkra? Känns som de borde ha koll.
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
------------------------------------------
Vi som fått +
Jag hoppar in här nu istället! Mensen kom idag så beräknad ÄL 8/3 och beräknad BIM 20/3 :) Är det någon som testat rosenrot? Jag började med det idag och tänkte köra fram till ägglossning.