• Anonym (Kaow)

    Slicka fitta efter utlösning

    Vad tycker ni tjejer är bäst? Hur ska eran kille göra efter hans orgasm.

    Är det okej att slicka dig direkt efter han kommit i dig? Eller är det äckligt?

    Berätta gärna vad ni tycker om det. Är det praktiskt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka fitta efter utlösning
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-08-06 12:05:01 följande:

    Jo det där är väl lite olika vad man gillar när man blir slickad. Personligen så är variation ett måste.

    Det finns ju också väldigt mycket mer känsliga nerver i blygdläppar och runt slidan än vad det finns i knät, även om klitoris såklart är allra mest känslig.


    Såklart gör det det men det är ointressant att bli slickad där för mig. Är ingen jättefan av oralt alls egentligen
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-08-06 12:05:01 följande:

    Jo det där är väl lite olika vad man gillar när man blir slickad. Personligen så är variation ett måste.

    Det finns ju också väldigt mycket mer känsliga nerver i blygdläppar och runt slidan än vad det finns i knät, även om klitoris såklart är allra mest känslig.


    Såklart gör det det men det är ointressant att bli slickad där för mig. Är ingen jättefan av oralt alls egentligen
  • Nipus81

    Fick för första gången testa detta för någon helg sedan. För några månader sedan berättade jag att för min sambo att det var en fantasi jag haft, att få slicka henne efter jag kommit i henne. Hon sa då att någon gång ska alltid vara den första och vem vet, det kanske inte är din sista gång... 

    För någon helg sedan och när jag fick testa detta så red hon mig och jag kom i henne, vilket jag tycker jag visade rätt tydligt. Jag gled ur henne och tänkte inte så mycket mera på det. Men jag blev lite förvånad när hon flyttar upp och sätter sig över mitt ansikte för att jag ska komma åt att slicka henne.


    Jag slickade så gott jag kunde och efter en stund är hon nöjd och kliver hon av mig och jag har då sperma runt ansiktet och då förstår hon vad som hänt och blir lite förskräckt över att ha tvingat på
    mig detta. Jag förklarade att det inte gjorde något, tvärtom så hade jag nu fått testat en av mina fantasier och hon om någon vet vad sperma smakar och att det inte är något farligt. 


    Vi får väl se om hon tycker jag ska få slicka henne fler gånger eller om det är upp till mig nu att gå ner på henne. Jag hade gärna sett att hon tagit initsierar detta då känslan i kroppen förändras efter jag kommit. Jag kan behöva lite hjälp på traven. 

  • Anonym (Slacker)

    Jag slickar gärna fittan ren om jag kommit i fittan eller om jag lagt satsen utanpå. Tycker det är upphetsande när en tjej tar satsen i munnen och hon sedan kysser mig efter att ha visat och dreglat med sperman i sin mun.
    Hon kan även sätta sig på huk över mitt ansikte och trycka ut sperman i munnen på mig om jag sprutat henne i arslet.

  • Anonym (())
    Anonym (WOW) skrev 2018-02-21 17:16:16 följande:
    Hade inte bangat på att slicka henne ren medans du tar henne i min sås
    Wow!
  • CTP

    Min exman älskade att slicka mig när någon annan hade fyllt mig, han blev som tokig där nere
    Ofta tryckte jag hans huvud mot mig mellan mina ben...Både han och jag gillade detta

  • prospicientia
    Anonym (jenta) skrev 2018-02-20 19:11:44 följande:

    Han bör helst slicka innan han får sin orgasm, för då blir slickandet mest passionerat.


    För mig är det mest att det är känslomässigt tillfredsställande att spara det godaste till sist. :) (Jag slickar dock inte vid oskyddat om jag just kommit i henne.) Men många vill ändå fixa det på egen hand.  
  • Krille89
    CTP skrev 2023-03-12 12:18:19 följande:

    Min exman älskade att slicka mig när någon annan hade fyllt mig, han blev som tokig där nere
    Ofta tryckte jag hans huvud mot mig mellan mina ben...Både han och jag gillade detta


    Då är din exman precis som jag då, det är bland det sexigaste som finns att få ge min fru oralsex efter att någon annan kommit i henne.
  • jsaw
    Anonym (Äckligt) skrev 2018-02-21 07:01:36 följande:

    Äckligt som sjutton. Vad är det för patetiska "män" som sysslar med sånt?


    Män som är trygga i sin sexualitet och som gillar det lite kinky 
  • Anonym (Mattias)

    Bättre och slicka innan man lägger satsen i fittan.. men brukar allt slicka min sambo efter vi haft sex bara för hon vill det..

  • Nipus81
    CTP skrev 2023-03-12 12:18:19 följande:

    Min exman älskade att slicka mig när någon annan hade fyllt mig, han blev som tokig där nere
    Ofta tryckte jag hans huvud mot mig mellan mina ben...Både han och jag gillade detta


    Det är något speciellt med att bli nästan lite tvingad till att slicka, inte mot sin vilja men att precis som du beskriver, kvinnan visar genom att trycka ner huvudet på mannen eller helt enkelt bara sätter sig på hans mun så han vet vad han göra. 


    Någon hade skrivit att slick före mannen kommer för då finns mer engagerad men jag blev jäkligt kåt när min sambo hastigt och lustigt satte sig på mitt ansikte direkt efter jag kommit. 


     

  • Anonym (Pillan)
    Anonym (Kaow) skrev 2018-02-20 17:58:11 följande:
    Slicka fitta efter utlösning

    Vad tycker ni tjejer är bäst? Hur ska eran kille göra efter hans orgasm.

    Är det okej att slicka dig direkt efter han kommit i dig? Eller är det äckligt?

    Berätta gärna vad ni tycker om det. Är det praktiskt?


    Är helt ok om han vill slicka. Förutsatt att han kastat kondomen med sagget så jag slipper ta i den.
Svar på tråden Slicka fitta efter utlösning