• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • hallonnpaj

Testade precis, fick negativt. Detta är dock mitt 6e försök och jag har symtom jag aldrig haft tidigare. Haft molvärk i en vecka, igår var det stickningar vid höger äggstock, ingen matlust och extremt stora vårtgårdar. Tänker att det bör stå plus så det är ju trist när det inte dyker upp något på bim -2 ..

• lyckligast80
    Lindsey77 skrev 2018-04-09 21:17:47 följande:

Tack <3

Har ej fått det konstaterat, men strecket syntes knappt idag. Blöder mkt. Det är ju bra att hcg försvinner så är det snart ÄL igen... om ca 20 dagar.

Igår visade min 11-åriga dotter mig en söt sparkdräkt i affären och utbrister; jag vill verkligen ha en lillasyster mamma. Hon sa även det idag. Ville bara gråta. Jag säger bara att jag är för gammal för fler barn till henne. Hon älskar bebisar... hon skulle bli så glad!

Oddsen känns låga nu... tre missfall! Hur många orkar man med?

Beklagar! Förstår din frustration och uppgivenhet! Vi har försökt sen juni förra året, inte ens ett plus på stickan: (

På kö för IVF.... ( är 38 ) Så vi hopoas på det i höst!

min 11 åring tjatar VARJE dag om ett syskon, har bara sagt att det kommer när det kommer och att det ibland tar lite tid.... men det förstår ju inte han såklart.

Styrkekramar till dig och alla andra också såklart som längtar efter en liten. <3
  • MaalinJ
    MaalinJ skrev 2018-04-10 06:21:29 följande:

Har BIM runt den 18:e. Hade ägglossning den 1:e eller 2:e april. Tyckte att jag såg lite vita flytningar igår och nu på morgonen så blev det brunt på pappret? Har inte kommit i trosan. Borde vara för tidigt för mens nu? Har aldrig varit med om detta förr. Någon som vet vad detta kan vara?

Nu under morgonen har det blivit mindre och är mer blodaktigt? Kan det vara mensen som kommer redan nu?
  • lyckligast80
    MaalinJ skrev 2018-04-10 10:00:56 följande:

Nu under morgonen har det blivit mindre och är mer blodaktigt? Kan det vara mensen som kommer redan nu?

Genombrottsblödning?
  • lyckligast80
    MaalinJ skrev 2018-04-10 10:00:56 följande:

Genombrottsblödning?
  • aleakim90

Tips till er som inte fått plus på stickan än eller väldigt svagt och är osäker. I de flesta städer finns werlabs provtagningsställen. Där kan man ta ett gravtest i blodet och får då svar på exakt mängd ner till 5 i hcg. Jag tog ett idag då mensen är ovanligt sen utan pos sticka. Väntar svar, men det kommer i em. Kostar som ett digitalt test på apoteket typ.

• Lunalove
    aleakim90 skrev 2018-04-10 12:08:23 följande:

Tips till er som inte fått plus på stickan än eller väldigt svagt och är osäker. I de flesta städer finns werlabs provtagningsställen. Där kan man ta ett gravtest i blodet och får då svar på exakt mängd ner till 5 i hcg. Jag tog ett idag då mensen är ovanligt sen utan pos sticka. Väntar svar, men det kommer i em. Kostar som ett digitalt test på apoteket typ.

Åker man bara dit oanmäld?
    Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Sally8585
    aleakim90 skrev 2018-04-10 12:08:23 följande:

Antar att man måste bo i en större stad? Jag är 8 dagar sen nu... negativa test. Så jävla påfrestande :( uppdatera oss om svaret om du vill :)
  • StinaM

Jag har BIM på söndag men fick ett svagt streck redan i morse med CB early test. Och nu har jag även testat med deras veckoindikator. Jag är gravid, herregud!!!!

• MaalinJ
    lyckligast80 skrev 2018-04-10 10:35:36 följande:

Genombrottsblödning?

Vad är det?
Svar på tråden BIM april 2018