• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • MaalinJ
    SamiraBudva skrev 2018-04-10 20:39:41 följande:

Är det jag som är sen, eller finns det fler som visste om att man kunde klippa i gravstickan till två smalare stickor som på bilden nedan, och att det verkligen funkar!

Har slösat på så mycket pengar!

Här är en till som är sen! Herregud haha. Att man inte kom. På detta tidigare.
  • MaalinJ

Fick riktigt ont i magen ikväll. Tror det är mensen som kommer för tidigt :( så tråkigt.. Men inte spec oväntat. Får bli att försöka igen nästa månad. Hoppas kunna få medicinsk hjälp snart så att mens cykeln blir kortare.

• Plus
    Aducia skrev 2018-04-10 21:21:02 följande:

Du är välkommen in i BIM MAJ (alla kan skriva), vi är 2 tjejer där än så länge! Tror mensen är på g här också!

Tack :) jag hoppar gärna in i maj gruppen :)
  • sycamore

Mens beräknad till helgen, känner ännu inga symtom på att den är på gång, förutom att jag haft spottings. Inga ömma bröst eller liknande. Vet inte om det känns positivt eller negativt..

• Jeex
    Emiliass skrev 2018-04-10 21:01:38 följande:

Tänkte vänta några dagar o h sen ta ett digitalt. Har andra tester liggandes så tänkte köra slut på dem först och se så det blir starkare :).

Det gör du rätt i :) Håller tummar för dig.
  • Jeex
    MaalinJ skrev 2018-04-10 23:27:47 följande:

Fick riktigt ont i magen ikväll. Tror det är mensen som kommer för tidigt :( så tråkigt.. Men inte spec oväntat. Får bli att försöka igen nästa månad. Hoppas kunna få medicinsk hjälp snart så att mens cykeln blir kortare.

Usch så tråkigt :( Du får kämpa vidare med oss i BIM maj 2018
  • 91sarah
    MaalinJ skrev 2018-04-10 23:27:47 följande:

Vad tråkigt ???? hur lång är menscykeln nu?
  • MaalinJ
    91sarah skrev 2018-04-11 11:17:04 följande:

Vad tråkigt ???? hur lång är menscykeln nu?

Nu kom mensen redan efter 8 dagar efter äl. Har dom senaste månaderna haft mellan 34-38 dagar men nu kom den på dag 30. Har läst att det är för nära? Blev lite besviken eftersom vi inte riktigt har fått utslag på äl stickorna tidigare så antingen har jag inte haft äl eller så har vi missat det. I mars fick vi utslag på dom digitala. Dock aldrig maximal utan bara blinkande gubbe men det ska ju vara hög fertil. Vi körde på som bara den i flera dagar så jag hade hoppats på att det tatt sig. Ville så gärna ha en december bebis :(. Ska försöka hinna bort till läkaren idag för att ta lite nya tester så kan vi kanske sen diskutera hjälp på medicinsk hjälp..
  • MaalinJ
    Jeex skrev 2018-04-11 09:26:40 följande:

Usch så tråkigt :( Du får kämpa vidare med oss i BIM maj 2018

Ja det va synd. Vi körde på som bara den under ägglossning men det hjälpte visst inte :/ jag har skrivit i maj tråden :) vi får kämpa vidare där :)
  • 91sarah
    MaalinJ skrev 2018-04-11 11:27:33 följande:

Nu kom mensen redan efter 8 dagar efter äl. Har dom senaste månaderna haft mellan 34-38 dagar men nu kom den på dag 30. Har läst att det är för nära? Blev lite besviken eftersom vi inte riktigt har fått utslag på äl stickorna tidigare så antingen har jag inte haft äl eller så har vi missat det. I mars fick vi utslag på dom digitala. Dock aldrig maximal utan bara blinkande gubbe men det ska ju vara hög fertil. Vi körde på som bara den i flera dagar så jag hade hoppats på att det tatt sig. Ville så gärna ha en december bebis :(. Ska försöka hinna bort till läkaren idag för att ta lite nya tester så kan vi kanske sen diskutera hjälp på medicinsk hjälp..

Åh, hur länge har ni försökt nu? Håller tummarna att ni får hjälp..

Min menscykeln är också helt konstig den här månaden..
Svar på tråden BIM april 2018