• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • lyckligast80

[quote=78622608][quote-nick]MaalinJ skrev 2018-04-10 13:02:42 följande:[/quote-nick]Vad är det?

En mindre oförklarlig blödning KAN vara blödning från livmoderslemhinnan. Vid samna tidpunkt som mensen skulle komma ungefär. Beror på att kroppen inte rikgtigt anpassat sig till graviditeten. Kallas genombrottsblödning.

Om man är gravid då.

• Plus

Det blir nog ingen bebis denna månad heller :/ har kramper i tjejmagen, kom en rosa flytning igår och jag tror att jag har bim idag eller imorgon. Min mens är oregelbunden sen jag sluta med ppiller men nu känner jag att den är på gång :( tog gravtest imorse men det va neg. Aja, bara på det igen nästa månad.

• Trallallaa
    StinaM skrev 2018-04-10 12:59:27 följande:

Jag har BIM på söndag men fick ett svagt streck redan i morse med CB early test. Och nu har jag även testat med deras veckoindikator. Jag är gravid, herregud!!!!

Grattis! :)
  • 91sarah

Jag skulle fått mens idag men enligt ägglossningstest hade jag ägglossning först i torsdags.. så hela kroppen verkar i oblans trots regelbunden mens alltid. Negativt gravtest i lördags.

• MaalinJ
    lyckligast80 skrev 2018-04-10 13:49:45 följande:

[quote=78622608][quote-nick]MaalinJ skrev 2018-04-10 13:02:42 följande:[/quote-nick]Vad är det?

En mindre oförklarlig blödning KAN vara blödning från livmoderslemhinnan. Vid samna tidpunkt som mensen skulle komma ungefär. Beror på att kroppen inte rikgtigt anpassat sig till graviditeten. Kallas genombrottsblödning.

Om man är gravid då.

Okej, mensen borde inte komma nu eftersom jag hade ägglossning för ca en vecka sedan. Men den kanske är på gång då. Vi får se :/
  • Jackiebackie

Hej!

Jag hoppar in här =)

Har bim på lördag och har haft typiska symtom sedan några dagar efter ÄL. Testade i morse men det va negativt.

Idag mår jag väldigt konstigt. Trött, yr, uppkördhet och gasig i magen.

• aleakim90
    Lunalove skrev 2018-04-10 12:14:04 följande:

Åker man bara dit oanmäld?

Man beställer testet online på werlabs.se det är även där man får svaret. Där finns vilka provtagningsställen de har också.
  • lyckligast80
    MaalinJ skrev 2018-04-10 14:14:42 följande:

Okej, mensen borde inte komma nu eftersom jag hade ägglossning för ca en vecka sedan. Men den kanske är på gång då. Vi får se :/

Okej ja kanske lite tidigt för det då.

Men brukar du ha mellanblödningar innan mens? blöder du mycket nu? Annars hade jag inte gett upp hoppet än. : ) Googla på nidblödning, det är inte samma sa som genombrottsblödning och kallas även fästblödning.

inte helt omöjligt så ge inte upp!
  • Emiliass

Hej alla!

Kan knappt tro det. Gjorde test med clearblue imorse och det blev ett svagt plus. Inte första morgonurinen heller. Testade sen med rfsu vanliga senare på dagen och det blev en svag linje där med :). Måste ju vara positivt.

Testade igår med rfsu och babyplan på morgonurin. Var toknegativt då. Ush vågar knappt tro på det, hoopas nu verkligen det stannar denna gången. Är så glad men rädd för att bli besviken igen om det blir mf. Inte berättat för familjen än och tänker vänta. Tur man kan skriva av sig här :).

Äl +10 idag. BMI - 4 enligt appen.

Vad tror ni? Det måste väl ändå va positivt när 2 olika test visar samma?

Svar på tråden BIM april 2018