Letrozol
Jag tycker det ser ut så. Så om ni kan så är det bara passa på o mysa :)
Men lyckades igår :)
Jag tycker det ser ut så. Så om ni kan så är det bara passa på o mysa :)

Ja det tycker jag. Jag tog min ovitrelle-idag så vi ligger lika i cykeln :)
Jag tog ett grav-test idag 12 dagar efter ovitrelle o det var negativgt så jag tror tyvärr att det är över denna månad dock har jag inte fått min mens än så får vänta på mensen nu.
Idag var det ul igen o nu hade äggen vuxit o båda var över 30mm. Det stora var 33,9mm
Men det är två ägg o man vill bara ha ett så denna cykel hoppar man över
Sen får vi se hur vi planerar då jag reagerar så lätt på medicinen. O eftersom jag har lägsta dosen kan jag inte heller reglera den
Nu kom mensen precis usch så ledsen man e tappar hoppet förstår inte vrf man bara inte kan bli gravid allt ser liksom bra ut o man har ägglossning och ändå funkar det inte. Jag vet liksom inte vad jag ska göra :(
Detta kanske är en dum fråga men fördröjer/påskyndar Letrozol ägglossning? Lever i samkönad relation och försöker bli gravida genom insemination men har haft helgkollision tre månader i rad nu, när kliniken är stängd.
Läkaren beslutade att vi ska prova med Letrozol + Ovitrelle nästa cykel. Spontant känns det dumt att mixtra med en fullt fungerande kropp för övrigt (har regelbundna cykler på 27-29 dagar + positiva äl-test varje månad vi testat, men på lördagar då..). Någon med erfarenhet av detta?
Dagen ul visade att ett ägg försvunnit o nu var det bara ett kvar o det är på 43,3mm alltså ganska stort.
Så på måndag ska jag tillbaka o se så det oxå försvunnit.
Skickar med en bild som jag tycker är ganska häftig. Det är på måndagens ul. Så se man mina ägg
Minns ni att jag skrivit jag jag fick Äl ca 1 vecka tidigare denna cykeln?
Borde jag få Bim ca 1 vecka tidigare oxå isf??
Testade me ett testa tidigt idag & det va tokblankt! Snyft
Hmm tror att man brukar säga att mensen kommer ca 14 dagar efter äl, när hade du äl? Har det gott två veckor?