Letrozol
Tack tjejer!
Jag tog ett digitalt test idag som det stod gravid på.
Önskar er alla lycka till <3
Tack tjejer!
Jag tog ett digitalt test idag som det stod gravid på.
Önskar er alla lycka till <3
Stort grattis :D va roligt att läsa!! :)
Är i v 8 nu (7+3) var på ultraljud igår och fick se det lilla hjärtat slå, underbar känsla då jag har varor så orolig (är det nu också men inte riktigt lika mycket).
Hur går det för dig?
Ja det känns skönt :)
Håller tummarna för att det blir tredje gången gillt nu då! :)
Fick positivt för ca 2 veckor sedan och fick samma dag veta att jag fått utomkvedshavandeskap. Hemskt påfrestande.
Jaha, gårdagens läkarbesök visade 4 ägg.....
Jag kör samma kur fortfarande(den minsta) men ändå ökar äggen. Ska tillbaka imorgon för kontroll igen. Om ett ägg vuxit mer än de andra så får jag Ovitrelle sprutan annars missar jag en tredje cykel
3 ägg var igår 11mm o ett var 14mm
Man vill ju inte ha fyrlingar liksom
Ha det bäst
PS: tänker på dig anonym (Hanna)
Mm, jag frågade om en halv tablett men då sa han att han kollat upp med US i Linköping som håller på med bl.a. ivf o dom rekommenderade tydligen inte en halv. Så min tanke var oxå att låta bli att ta nästkommande månad om det inget blir denna månad.
Bara att det känns som tiden bara rinner iväg. Slutade med p-spruta sep 2016
Jag har hört fler som sagt att dom provat en halv tab men nä, det e han helt emot
Hade redan lite ÄlOnt & älflytningar häromdagen & även nu. Testade me ältest häromdagen å fick starkt utslag.. kan den redan va påväg?! Känns så i magen. Är ju ca 12 dar till ägglossning. Fick 1 vecka förtidigt förra månaden.
Känns som det blir ännu tidigare nu..
Hur går det för er alla? Både ni som plussat & försöker!
Tog dessa precis. Enligt app ska jag ha äl runt 19/5. Men runt 6/5 7/5 hade jag både ont & älflytning & tog då ältest som va stark, dock inte lika starkt som nu. Ca 2v innan beräknad äl alltså. Förra månad fick jag ca 1 v innan beräknad äl. Men nu ca 5 dagar innan beräknad äl & ca 8 dar efter jag hade ont får jag detta på test, har dessutom flytning.. kan det va så att ägget försökte släppa för 8 darsen men inte lyckades & nu försöker igen? Eller e det något supersvagt på gravtestet??

Hur mår ni??