Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

Letrozol

Trullis82 skrev 2018-05-22 15:27:34 följande:

Hej på er!

Denna cykel fick jag möjligheten att prova Ovitrelle eftersom mina ägg inte släpper.

Imorse gjorde jag ett CB early

Och jag skickar med en bild på det så får ni säga vad ni ser..... ser ni ett streck i vardera ruta el är det bara ett kontroll streck?

Jag ser!!!!!!! :)
  • GlitterLina
    Anonym (Lilly) skrev 2018-05-22 14:46:08 följande:

Hej har inte varit inne på länge men här mår man helt ok blev inget grav denna månad heller så nu har jag precis avslutat tredje kuren i hopp att det ska funka. Hur e det själv hur går det?

Jag har oxå tagit 3dje kuren :)
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-22 17:40:13 följande:

Tog Ovitrelle 10/5

Håller tummar att det inte är pga otrivelle
  • GlitterLina
    Anonym (Hanna) skrev 2018-05-23 18:49:58 följande:

jag fick magsmärtor 12 dagar efter ovitrelle och det visade sig vara utomkvedshavandeskap

Hur har det gått för dig? Blev det operation?
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-24 06:17:47 följande:

Idag var det rosa på pappret så ni får vi se om mensen e på ingång då :-/

Inget test idag heller. Brukar gå på en dag.

Men å andra sidan kanske det inte behövs nu

Har du bim nu??

Hoppas det rosa inte betyder mens
  • GlitterLina

Varje månad mellan äl & bim har jag både molande värk & öm i magen & ömma bröstvårtor. Men denna månad inget!

Skumt, betyder det att min kropp e tvärtom.? Hahah att den inte ger symtom vid graviditet

• GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-24 17:12:10 följande:

Magkänslan säger annat men man hoppas väl in i det sista liksom.

Just nu har jag en binda. Brukar använda tampong för jag alltid har så riklig mens. Får byta tampong kanske 3 st på 1 timme. Idag har jag bytt binda 2 ggr hittills......

Men försöker intala mig att det e över för denna gång o jag vill försöka så fort som möjligt igen....

Men ack så tungt allt känns.... jag har gråtit så mycket idag o tyckt synd om mig själv . Men snart e jag väl på fötter igen

Tack för att ni finns

Förstår att det känns ledsamt :( kram

Tycker dock oavsett blödning ska ta gravtest på söndag eftersom du troligtvis ska börja med letrozolkur? För det ska man INTE ta om man e gravid.
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-26 07:03:04 följande:

Hjäääääääälp, idag är jag kluven :-/

Hur gör jag nu.... måste ju vara ett tidigt missfall men läkaren får jag ju inte tag på idag en lördag så jag får väl hoppa över en kur Letrozol

Men jisses ja tur att du tog gravtest

Man vet ju aldrig. Men ta INTE letrozol för säkerhetskull!

Annars finns väl gynakut? Här i Gbg fons iallafall det & dit kan man gå bilen tid på dygnet & helg

Men ta test om två tre dar igen. Vissa kan va gravida fast man blöder. Kan även va vanligt missfall. Och kan va entviöling som blöder ut!

Kolla upp!
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-26 12:03:43 följande:

Ringde till gyn o dom sa att det e för tidigt att säga. Det enda e att avvakta så länge jag mår bra.

Dom sa oxå att blödningar såhär tidigt är inte ovanligt...

Mm, vi får se

Håller tummar!!!
  • GlitterLina
    Trullis82 skrev 2018-05-26 12:03:43 följande:

Ringde till gyn o dom sa att det e för tidigt att säga. Det enda e att avvakta så länge jag mår bra.

Dom sa oxå att blödningar såhär tidigt är inte ovanligt...

Mm, vi får se

Hur går det???
Svar på tråden Letrozol